Особистий кабінет львів'янина: покрокова інструкція з використання

Львів'яни мають можливість скористатися послугами "Особистого кабінету мешканця", який доступний на сайті Львівської міськради за посиланням. Тут мешканці міста можуть замовити послуги мерії, зареєструвати електронне звернення до влади, записатися на прийом до посадовця, створити запит довідки про несудимість тощо, а відслідковувати стан виконання вказаних послуг.

Кореспондент сайту 032.ua розповідає, як львів'янам скористатися "Особистим кабінетом мешканця".

Крок 1. Зайдіть на сайт

Відкрийте у своєму браузері посилання https://egov.city-adm.lviv.ua/ і Увійдіть у свій кабінет чи Створіть користувача, якщо використовуєте послугу вперше.

При створенні свого профілю вкажіть такі дані: свою електронну адресу, ім'я та прізвище, а також символи на малюнку для перевірки, чи ви не робот і натисніть кнопку "Створити користувача".

Крок 2. Авторизація

Якщо всі дані було введено правильно, ви отримаєте відповідне повідомлення "Реєстрація пройшла успішно".

Після цього, вам на вказаний е-мейл прийде тимчасовий пароль, який разом зі своєю електронною адресою потрібно ввести у поле авторизації, щоб увійти на сайт. Його можна змінити на зручний для запам'ятовування пароль.

Крок 3. Налаштування профілю

Для того, щоб перейти до налаштувань свого профілю, необхідно натиснути на своє ім'я та прізвище у правому верхньому куті "Особистого кабінету мешканця", ліворуч від кнопки виходу.

У налаштуваннях профілю Ви можете змінити своє Прізвище, Ім’я або пароль входу. Електронну пошту змінювати не можна. Для збереження будь-яких змін необхідно натиснути кнопку «Зберегти».

Читайте також: Як отримати чи оновити посвідчення водія у Львові

Окрім цього, за допомогою налаштувань Ви можете встановити або видалити зв'язок поточного користувача з інформацією про особу однієї чи декількох веб-служб ідентифікації особи.

Згодом через BankID або Електронний цифровий підпис також можна буде зайти в "Особистий кабінет мешканця". Для того, щоб встановити зв'язок необхідно вибрати один із варіантів та виконати усі необхідні кроки. Після вдалого виконання усіх кроків, Ви отримаєте інформацію, що вказану службу успішно під’єднано.

Крок 4. Оберіть послугу

У головному меню кабінету є розділ "Послуги", де можна вибрати послугу, що цікавить та відслідкувати свої запити. Якщо їх багато, для економії часу, ви можете скористатися пошуком по назві (темі) чи реєстраційному номеру.

Для того, щоб скористатися послугою, необхідно її вибрати зі списку. Наприклад, довідка про склад сім’ї має назву «Довідка Ф-2». На сторінці замовлення довідки буде наведена інформація про вас, яку не можна змінювати (особисті дані та контакти), оскільки вона завантажується автоматично за допомогою обраної вами банківської системи чи електронно-цифрового підпису.

Далі необхідно вказати прізвище, ім’я та по батькові особи, на яку буде видана довідка Ф-2. Зверніть увагу, що цією особою можете бути безпосередньо ви або будь-хто інший. Наступним кроком є зазначення адреси прописки, яка містить інформацію про вулицю, будинок та квартиру. Потім слід надати згоду на обробку персональних даних з метою реалізації адміністративно-правових відносин та натиснути кнопку "Надіслати".

Крок 5. Оплата комуналки

До сервісів, які є в "Особистому кабінеті мешканця", належить також оплата комунальних послуг через сайт партнерів Львівської міськради та перевірка квартирної черги. Як оплатити комунальні послуги онлайн, сайт 032.ua розповідав ТУТ.

Читайте також: Де у Львові виготовити ID-паспорт громадянина України та скільки це коштує

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Я рекомендую
Ніхто ще не рекомендував

Коментарі

Коментарі призначені для обговорення, вияснення цікавих питань. Адміністрація сайту попереджає, що коментарі з використанням ненормативної лексики, пропагандою насилля та образою честі та гідності будуть видалятися.