Виконавці:

  • Оркестр старовинної музики Львівської національної музичної академії імені Миколи Лисенка (творча керівниця – Анна Іванюшенко)
  • Станіслав Веляник, диригент (Польща)

Програма:

  • Жан Фері Ребель (1666–1747). «Les éléments; Simphonie nouvelle»
  • Генріх Ігнац Франц фон Бібер (1644–1704). «Battalia à 10» (1673)
  • Генрік Міколай Гурецкі (1933–2010). «Три пʼєси в старовинному стилі»
  • Чарлз Айвз (1874–1954). «The Unanswered Question»

Програма, що є музичною притчею про саме буття — концерт 20 листопада під назвою Dedicatio стане Відкриттям славнозвісного Фестивалю Давньої Музики у Львові, що відбувається уже в 22 раз. Цьогоріч запланована особлива колаборація, що відображає основу історичного виконавства: Оркестр старовинної музики музичної академії, тобто студенство, — виступить під орудою відомого “старійшини” бароко, польського диригента та давнього доброго друга Фестивалю Станіслава Веляника. Так впливовий досвід та молодечий запал з’єднаються, аби продемонструвати як музику початку XVII століття, так і місток до неї крізь творчість митців ХХ століття.

Твір Жана-Фері Ребеля “Les éléments; Simphonie nouvelle”, — справжній бароковий експеримент із хаосом і космічним зародженням. Початок твору розповідає про формування Всесвіту: така собі своєрідна “музична космогонія”, за словами самого композитора: “Вступ до цієї симфонії був природним, це був навіть “Хаос”, ця плутанина, яка панувала між елементами до того моменту, коли, піддавшись незмінним законам, вони зайняли місце, призначене їм у порядку природи”.

Контрастна до хаосу творіння Ребеля драма людства постає у картині баталії війни Генріха Ігнаца Франца фон Бібера. А після зустрічайте “Три п’єси в старовинному стилі” Генріка Міколая Гурецкі. Звертаючись до минулого, митець переосмислює його. Ренесансний стиль виявляється основою для третьої частини твору. Для неї, ходить легенда, композитор надихався танцем, який виконували на весіллі короля Зигмунта ІІ Августа.

Фінальна, екзистенційна точка концерту — це знаменитий твір Чарлза Айвза: “Питання без відповіді”. Адже після створення світу, війни за нього і пошуку гармонії опісля — настає момент ставити питання про вічний сенс.