Французьке слово “gallant” перекладається як “вишуканий, ввічливий, чемний”. Галантний стиль у музиці став перехідним явищем від епохи бароко до класицизму. Деколи його порівнюють із рококо в живопису.
У 18 ст. у музиці Ґ. Ф. Генделя та А. Вівальді, Ф. Куперена, Ґ. Ф. Телемана і Дж. Б. Перґолезі помітно прозорішою стає фактура, а музика набуває більш легкого, чутєвого характеру.
Ця стилістика знайшла своє втілення й у Ліста та інших композиторів-романтиків неокласичних пошуках Бартока, а також у італійських і французьких композиторів у 20 столітті.
Виконавці :
Ґейл АРЧЕР – орган (Нью-Йорк, США)
Олена МАЦЕЛЮХ – орган
Меланія МАКАРЕВИЧ – фортепіано
Ігор МАЦЕЛЮХ – флейта Пана
Маріанна ЛАБА – сопрано
Академічний камерний оркестр «Віртуози Львова»
Тарас ВЕРГУН -диригент
George Händel (1685 – 1757) Organ concerto №13, F-dur, HWV 295
Antonio Vivaldi (1678 – 1741) “In furore” («У гніві»)
for Soprano, Organ and Strings
Bela Bartok (1881 – 1945) Rumanian folk dances for Pan Pipes and Strings
Franz Liszt (1811 – 1885) Hungarian rhapsody No. 2
Franz Liszt “Malediction” for Piano and Strings
Francis Poulenc (1899 – 1963) Concerto g-moll for Organ, Timpani and Strings