«Симфонія танцю: світова класика і модерн» складатиметься з трьох одноактівок – ілюстрацій до шляху розвитку цього прекрасного виду мистецтва від романтизму до сучасності.
Перша хореографічна вистава «Па де катр» Ц.Пуньї відображає епоху романтизму. Хореограф Жуль Перро поставив її ще 1845 року для королеви Вікторії. Задля фурору запросив на сцену чотири зірки балету – Марію Тальоні, Карлотту Грізі, Фанні Черріто та Люсі Грань.
«Багато часу зайняв дипломатичний талант Перро, щоби вмовити тих чотирьох балерин станцювати разом. Як вистава тоді йшла – ніхто не знає. Але те, що ми ставимо, – це наше враження від сприйняття тих талановитих балерин», – розповіла балетмейстер-постановник з Філадельфії Наталія Шарова.
Друга одноактівка – «Видіння троянди». Цей балет романтичний за духом і музикою (композитор К.-М.Вебер), класичний – за стилем (постановка видатного хореографа ХХ століття М.Фокіна).
М.Фокіна надихнула поезія французького поета-романтика Т.Готьє, зокрема перші її рядки: «Я – дух троянди, яку ти носила вчора на балу…». Буйна фантазія балетмейстера розвинула ці кілька слів у сюжет: Дівчина, повернувшись із першого балу в своєму житті , відпочиває в кріслі; уві сні їй являється дух Троянди і запрошує на танець; схвильована, Дівчина прокидається…
Вечір одноактних балетів завершить композиція «Ближче, ніж кохання». Це робота молодого київського соліста балету Артема Шошина, який задумав створити свою постановку і здійснив її в стилі модерн. М’яка оксамитова музика бароко, під яку йде спектакль, ніяк не дисонансує з сучасним танцем, який розповідає про любов. Три пари артистів передають різні стадії любові: її зародження, розквіт і затухання, повне гіркоти.
Па де катр (фр. Pas de Quatre)
муз. Цезаря Пуньї/ хореографія Антона Доліна
Видіння троянди
муз. Карл Марія фон Вебер/ хореографія Михайла Фокіна
Ближче, ніж кохання
на муз. Й. Пахельбеля, Г.Ф. Генделя, Х.-В.Глюка, А.Вівальді, Е. Боссо, А. Марчелло/ хореографія Артема Шошина