Унікальний проект за участі двох оркестрів. Натхненна класика розкриється в особливому ракурсі завдяки поясненням та ілюстраціям відомого дириґента Романа Филипчука.

Органний зал запрошує познайомитися з особливим світом внутрішніх образів добре відомих творів на концерті “Філософія в музиці” за участі Камерного та Симфонічного оркестрів музичного коледжу ім. С. Людкевича. Дириґуватиме та розповідатиме про музику Роман Филипчук.

У концерті, зокрема, прозвучить “Lacrimae” Бенджаміна Бріттена – твір, який неможливо віднести до певного жанру. Це роздуми на основі пісні видатного композитора англійського Ренесансу Джона Доуленда.

“Бріттен будує свій твір виходячи з того, що це не варіації для альта, а вийняті з історичного часу стосунки між двома суб’єктами – людиною та спільнотою”, – каже про композицію Филипчук. Гармонічна мова твору дуже складна, символами у ньому є музичні жанри: сарабанда, менует… Ці фрагменти сплавлені в художню розповідь, каже дириґент.

У концерті також прозвучать дві частини Оркестрової сюїти ще одного видатного англійця – Генрі Перселла, а також “Романс” Франсіса Пуленка, оркестрову версію якого створив Роман Филипчук.

За словами дириґента, у кожному з творів програми можна побачити певні стосунки. Навіть у “Дитячій симфонії”, яку приписують Йозефу Гайдну. Хоча деякі дослідники вважають, що автором Kindersinfonie був Леопольд Моцарт – батько Вольфганга Амадея, і писав він твір не для дітей, а для реклами магазину іграшок. Окрім струнного оркестру, в симфонії використовуються дитячі іграшкові інструменти – зозуля, барабан, тріскачка, труба, трикутник.

Отже, вечір 5 травня обіцяє слухачам Органного залу багато цікавих відкриттів!

Камерний та Симфонічний оркестри музичного коледжу ім. С. Людкевича

Роман Филипчук – дириґент

Б. Бріттен – “Lacrimae”

Г. Перселл – Дві частини з Оркестрової сюїти

Ф. Пуленк – Романс (оркестрова версія сонати для кларнета і фортепіано, переклад Р. Филипчука)

Й. Гайдн – “Дитяча симфонія” у 3 частинах

Тривалість – півтори години