Чи знали Ви, що у XIX столітті клавесин був геть забутий?? Справа в тім, що коли з'явився його родич - фортепіано, то клавесин просто напросто був витіснений ним, адже не міг передати головної ідеї тих років романтизму - мінливості почуттів, образів, настроїв, тоді як естетика барокко базується на теорії афектів, себто на одній звуковій фарбі.
Проте Наталія Сікорська у своєму мульти-стилевому концерті покаже нам чи не всі звучання та можливості клавесину та доведе, що він абсолютно незаслужено був забутий, ба більше! - клавесин досі сучасний та особливий!Клавесинна музика з різних епох
Аззоліно Делла Чіайя -Токата із Сонати тв. 4 №3
Джованні Піккі - Угорська падуана 
Золтан Алмаші - Ода
Джон Булл  - Королівське полювання
Вільям Бьорд - Фантазія. Баталія (фрагмент)
Жак Ш. де Шамбоньєр - Розмова небожителів (Павана)
Дьордь Шандор Ліґеті  - Угорський Рок (Чакона) 
Єлизавета Білоградська - Варіації на тему Й. Штарцера
Жан-Батіст Люллі - Увертюра до опери «Кадм і Герміона» Олексій Войтенко - Триптих «Things off Themselves» 
Джіроламо Фрескобальді - Канцона №3
Сергій Пілютіков - «Сліпий дощ» 
Йоган Якоб Фроберґер - Сюїта з другої книги клавесинних п’єс 1656 Алессандро Скарлатті - Прелюдія і Адажіо з Токати ре мінор
Карл Філіп Емануель Бах - Варіації на тему іспанської Фолії