Працедавці, що будуть на зустрічі, а також слухачі «Школи реклами» поділяться спогадами пережитими під час тренінгів та майстер-класів попереднього набору «Школи реклами» та розкажуть як працюється на нових робочих місцях в медіа компаніях випускникам.
Участь у відкритому заході приймуть:
- Олександр Гавріш, генеральний директор міжнародної консалтингової компанії «Новар», що контролює якість навчання у Школі реклами;
- Андрій Яремко, спеціаліст відділу «Прес-служба» Львівської міської ради, координатор по співпраці з міжнародними партнерами «Школи реклами» імені Генрі Форда;
- Марта Пивоваренко, директор з розвитку бізнесу та стратегії маркетингу «Медіа групи «Каталонія», працедавець та ін.
ІV-тий сезон Міжнародної «Школи реклами» імені Генрі Форда триватиме з 1-го березня по 23 квітня 2013 року. Всі бажаючі знайти роботу отримають такий шанс, якщо прийдуть на відкриття. Відбір на вакансії медіа компаній, що розміщені на сайті [email protected] здійснюватимуть експерти у формі ассессмент-центру (ділових ігор і психологічних методик) під час останнього заняття «Школи реклами» 23-го квітня 2013 р. у міжнародний день психолога, що символічно підкреслює зростання важливості цієї професії у нашому житті.

