В конференц-залі готелю «Панська гора» (с.Сокільники, Кільцева дорога) відбудеться презентація спільної колекції дизайнерських шкарпеток від Андре Тана та фабрики «Дюна-Веста». Це – один з перших кроків ребрендингу української фабрики з 50-річною історією та її виходу на новий рівень позиціонування.
Запрошуємо журналістів, блогерів та всіх зацікавлених до участі у події.
Презентація капсульної колекції «Дюна + Андре Тан» – це новий погляд на естетику звичних речей і доказ того, що в Україні можна створювати конкурентний модний продукт європейського рівня. Колаборація дизайнера та виробника розпочалась 4 місяці тому, результатом стала лінійка з 15-ти моделей дизайнерських шкарпеток. Творці колекції впевнені: шкарпетки – це яскравий аксесуар для доповнення образу, який досі незаслужено обходили увагою.
Під час цього заходу керівники «Дюна-Веста» розкажуть також про процес ребрендингу найбільшої в Україні панчішно-шкарпеткової фабрики, який зможе сповна розкрити всі можливості виробництва. Компанія заявить про зміну стратегії в напрямку клієнтоорієнтованості, напрямок на відкритість та пряму комунікацію зі споживачами, вихід нових лінійок продукції та становлення сучасного українського бренду «Duna», конкурентного на міжнародному ринку моди.
У презентації візьмуть участь:
-
Людмила Качурівська, генеральний директор компанії «Дюна-Веста»,
-
Сергій Вишневський, президент компанії «Дюна-Веста»,
-
Софія Вишневська, керівник відділу маркетингу,
-
менеджери найбільших національних мереж (Billa, Епіцентр, Fozzy Group).
Співтворець Андре Тан дистанційно долучиться до презентації.

