Що змінили та змінять в системі львівського електротранспорту у 2020 році

Львівське депо, джерело фото: https://lviv.com/, Даниїл Задорожний
Львівське депо, джерело фото: https://lviv.com/

Львівський транспорт - вічна проблема, але є позитивні зрушення. Про підсумки 2019 року та про плани міста щодо розвитку транспортної системи Львова на 2020 та наступні роки розповіли у Лавській міській раді. Однозначний пріоритет - розвантаження міста від надміру автомобілів на вузьких дорогах, що створює постійні корки, та мотивування містян користуватися громадським транспортом, пересідаючи на нього з приватних автомобілів.

Про це на брифінгу у Львівській міській раді 9 січня розповіла Ірина Маруняк, заступниця міського голови Львова з питань житлово-комунального господарства. У першу чергу, Маруняк зазначила, що в компані "Електрон" підтвердили: в лютому-березні в місті додатково з'являться сумарно 30 тролейбусів, які з часом також почнуть курсувати містом.

А 20 тролейбусів, отриманих в листопаді-грудні, вийдуть на лінію з 13 січня - це район Левандівка, а також - маршрут №32. Тобто сумарно 50 одиниць техніки, які посутньо вплинуть на транспортну ситуацію. Також, через подібні нововведення, помітно зменшується час очікування на той чи інший транспорт. Кількість технічних несправностей та затримок під час виконання рейсів скоротилася вдесятеро, зазначила вона.

..., https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A4%D0%B0%D0%B9%D0%BB:%D0%A2%D1%80%D0%B0%D0%BC%D0%B2%D0%B0%D0%B9%D0%BD%D0%B0%D1%8F_%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%BA%D0%B0_%D0%B2_%D1%86%D0%B5%D0%BD%D1%82%D1%80%D0%B5_%D0%9B%D1%8C%D0%B2%D0%BE%D0%B2%D0%B0.jpg
..., https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A4%D0%B0%D0%B9%D0%BB:%D0%A2%D1%80%D0%B0%D0%BC%D0%B2%D0%B0%D0%B9%D0%BD%D0%B0%D1%8F_%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%BA%D0%B0_%D0%B2_%D1%86%D0%B5%D0%BD%D1%82%D1%80%D0%B5_%D0%9B%D1%8C%D0%B2%D0%BE%D0%B2%D0%B0.jpg

Щодо перемог та поразок

  • модернізовано 19 тягових підстанцій, що вкрай важливо, адже тягова підстанція насправді дає стабільне електропостачання, щоб трамваї курсували вчасно та безперебійно;
  • запуск 17-ої підстанції на Сихові, яка має забезпечити безперебійне постачання електроенергії для мережі транспорту у мікрорайоні;
  • 7 нових трамваїв "Електрон", придбаних за період 2015-2016 років;
  • ремонти рухомого складу, колій та контактних мереж.

Сумарно бюджет всіх цих модернізацій склав 860 мільйонів гривень. Також можна згадати про одне з нововведень - автоматичні двері, які пасажири можуть відкривати натисканням кнопки, яка розміщена як ззовні, так і зсередини трамвая. А ще 30 трамваїв пообіцяли облаштувати низькопідлоговими вставками - це значно полегшить користування громадським транспортом людям з маломобільних груп населення.

Збільшення кількості трамваїв й тролейбусів на лініях

  • якщо ж у 2018 р. у Львові на лінії курсували 64 трамваї, то у 2019 р. - 75. А впродовж січня 2020 р. і далі курсуватимуть вже 87 трамваїв;
  • щодо тролейбусів, то у 2017 р. у Львові їздили 55 тролейбусів, у 2018 р. - 52, 2019 – 56, а з січня 2020 р. - 65 тролейбусів. Помітне зростання.

Також, з нововведень можна згадати впровадження електронного квитка, з тендером якого, однак, виникло чимало проблем. Наприклад, кілька компаній, які тендер не виграли, вже заявили, що конкурс відбувався непрозоро. А займатися встановленням технології має консорціум компаній Mikroelektronika spol s r.o. та SoftServe - Municipal Technologies LLC.

Пріоритет

Один з пріоритетів транспортної логістики міста - розвантажити вулиці Львова від засилля транспорту. Оскільки вулиці міста не можуть стати ширшими, єдиний варіант - розвивати громадський транспорт, мотивуючи людей пересідати на нього з приватних автівок. Користуватися велосипедами, для чого місто має стати більш дружнім до цього типу пересування.

"Всім потрібно на роботу", - додала Ірина Маруняк, - "і містяни мають довіряти місту і транспорту, і покращити його курсування - вже наш обов'язок".

Також відбуваються позитивні зрушення в плані зарплат для водіїв. Якщо у 2017 році водій отримував 7920 грн, то у 2019 році - 14 362 грн.

Плани на майбутнє

Щодо планів на майбутнє, то впродовж наступних трьох років в розвиток ЛКП "Львівелектротранс" буде інвестовано 1,9 млрд гривень. У планах також - закупівля рухомого складу: 10 нових, 40 старих трамваїв - і 100 нових тролейбусів з автономним ходом". Останні, до речі, куди економніший та екологічніший варіант для міста.

І наостанок анонсували капітальний ремонт трамвайних депо. Деякі з них давно цього потребують, додала пані Маруняк.

Нагадаємо, що Ірина Маруняк також розповіла, які вулиці у Львові ремонтуватимуть після Замарстинівської. З нею, як і з площею Двірцевою біля Головного вокзалу, було чимало проблем. Внаслідок ремонту Замарстинівської, наприклад, довелось відселяти власників квартир одного будинку на Хімічній. А до площі Двірцевої досі є питання, наприклад, щодо її інклюзивності для маломобільних груп населення.

Ну і якщо ми вже заговорили про транспорт, неможливо не згадати про обіцянки одного з кандидатів у мери організувати у Львові безкоштовний транспорт. Наскільки це реально, взнавала кореспондентка 032.ua.

Безкоштовний транспорт у Львові, https://www.032.ua/news/2585486/bezkostovnij-transport-ce-realno-dumki-lvivskih-ekspertiv
Безкоштовний транспорт у Львові, https://www.032.ua/news/2585486/bezkostovnij-transport-ce-realno-dumki-lvivskih-ekspertiv
032.ua Львів новини транспорт ЛМР
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оцініть першим
(0 оцінок)
Поки ще ніхто не оцінював
Ніхто ще не рекомендував
Авторизуйтесь ,
щоб оцінити і порекомендувати
Коментарі