• Головна
  • Як розрахувати потреби офісу у канцтоварах?
Новини компаній
13:36, 13 квітня 2023 р.

Як розрахувати потреби офісу у канцтоварах?

Новини компаній

6Ep5Ke0XaOdPKfdjJB2eqwwgCiYs3j8xF1Jzjg7Q8s-TSVU_5nWfPvayshtRBxmcYdAy-97R362wWYyxR9vGUR5-S1tfXjdNfcZFVC5JWPiE1QZynsgqvEYj1q_GpEHkk__p82c6HKH4IEqHtd3Awc4

Організація офісного життя передбачає постійне використання канцтоварів. При купівлі канцелярських приладів та матеріалів для офісу, важливо враховувати не тільки поточні потреби, але і прогнозовану потребу на майбутнє. У цій статті ми розглянемо, як розрахувати потребу офісу в канцелярському приладді на місяць.

Крок 1: Проведіть інвентаризацію

Першим кроком у розрахунку потреби офісу в канцтоварах є проведення інвентаризації наявних матеріалів. Складіть перелік всіх канцелярських приладів та матеріалів, які використовуються вашими співробітниками. Розгляньте кількість кожного товару та позначте, скільки одиниць кожного товару є в наявності.

Крок 2: Оцініть витрати

Другим кроком є оцінка витрат на канцелярські прилади та матеріали, що використовуються в офісі. Для цього вам необхідно взяти інформацію про ціни на товари від свого постачальника канцелярських товарів. Для великої компанії додаткового поцікавтесь про ціни на канцтовари оптом і відповідно кількість, яка необхідна для оптової партії.

Крок 3: Врахуйте поточні потреби

Третім кроком є врахування поточних потреб офісу в канцтоварах. Розгляньте те, скільки матеріалів використовується за день або тиждень, та занесіть ці дані в таблицю. Рахувати потрібно всі позиції окремо – папір офісний А4, ручки, папки, блокноти, файли тощо. Поточні потреби можна визначити, виходячи зі спостережень протягом кількох тижнів або місяців.

Крок 4: Розрахуйте прогнозовану потребу

Останнім кроком є розрахунок прогнозованої потреби офісу в канцтоварах на майбутній місяць. Для цього необхідно взяти поточні потреби та додати до них запас, який необхідний для покриття непередбачуваних ситуацій, таких як велика кількість відвідувачів, збільшення кількості робочих місць або збільшення робочого часу.

Для прикладу, якщо ви знайшли, що ваш офіс використовує 10 пачок паперу на тиждень, а ви хочете мати запас на місяць, то вам потрібно придбати 40 на місяць. Зважаючи на ціну на папір, яку ви визначили на другому кроці, ви можете розрахувати, яку суму витратити на цю статтю бюджету на місяць.

Після того, як ви провели розрахунки, вам необхідно збільшити кількість товарів, щоб забезпечити повний запас на майбутній місяць. Для зручності можна скласти список канцтоварів, які необхідно придбати, та підготуватися до замовлення у вашого постачальника канцелярських товарів. А замовити все необхідне на найкращих умовах вам допоможе інтернет-магазин «ЕКСПРЕС-СЕРВІС». Тут на вас чекають низькі ціни, гарантії якості та швидка доставка по всій Україні.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#ЕКСПРЕС-СЕРВІС
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити

Коментарі

Курси валют
Валюта
Купівля
Продаж
USD
39,86
39,90
EUR
42,83
42,91
PLN
9,88
9,90
Оголошення
live comments feed...