"Львівобленерго" оштрафували на 85 тисяч гривень: подробиці
Виявили порушення щодо несвоєчасного оновленні інформації про відключення на сайті "Львівобленерго".
30 січня Нацкомісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, на основі проведеної раніше перевірки оштрафувала "Львівобленерго" на 85 тисяч гривень. Про це повідомили у пресслужбі компанії.
Оштрафували за "несвоєчасне оновлення інформації на сайті компанії у розділі "Чому немає світла", а саме актуалізації інформації що 30 хвилин.
"Комісія зазначила про порушення постанови "Щодо захисту інформації, яка в умовах воєнного стану може бути віднесена до інформації з обмеженим доступом, у тому числі щодо об'єктів критичної інфраструктури", а саме підпункту 6 пункту 1 в частині розміщення оператором системи розподілу на власному офіційному вебсайті про час початку та закінчення перерви електропостачання споживачам із зазначенням назв населених пунктів, вулиць, будинків, корпусів тощо та назв перерв (планова, аварійна, застосування графіків обмеження споживачів) та актуалізації зазначеної інформації кожні 30 хвилин", - йдеться у повідомленні.
У "Львівобленерго" зазначили, що сторінка вебсайту стосовно відключення споживачів "Чому немає світла" функціонує від серпня 2016 року. У грудні 2021 року – січні 2022 року силами ІТ-спеціалістів було вдосконалено сервіс.
За допомогою сервісу пошуку діючих відключень користувач отримує інформацію про час початку і закінчення перерви в електропостачанні із зазначення назв населених пунктів, вулиць, будинків та назв перерв. Інформація у розділі оновлюється постійно та автоматично з технічних програм.
Враховуючи впровадження графіків відключень, у розділі "Чому немає світла" опубліковані відповідні графіки, поділені за групами. Кожен споживач може знайти свою групу за допомогою сервісу пошуку.К
Читайте також: У "Львівобленерго" пояснили, чому рахунки за світло не зменшились під час дії відключень
Фото на головній: Романа Балука
Коментарі