Найбільше туристам у Львові не подобається стан доріг та маршрутки, а от аура та феншуй – до вподоби

Під час опитування, яке проводив Інститут міста та Центр розвитку туризму у травні цього року, респондентів просили оцінити місто за різними критеріями, використовуючи 5-ти бальну шкалу, де 1 – зовсім незадоволений, 3 – задоволений та незадоволений однаковою мірою, 5 – цілком задоволений. Для порівняння критеріїв використовували середні значення оцінок респондентів за цією шкалою. Про це інформує прес-служба ЛМР.

Туристи виставили Львову такі оцінки:

 

Вересень 2012

Травень 2013

Стан доріг

3,09

2,73

Громадський транспорт

3,36

3,06

Екологічна ситуація

3,43

3,67

Зручність пересування по місту

3,76

3,93

Якість житла

4,03

4,07

Ціни на товари і послуги

4,02

4,09

Якість обслуговування у закладах громадського харчування

4,08

4,14

Туристична інформація

4,18

4,19

Якість харчування

4,21

4,23

Зручність бронювання подорожі (для тих, хто бронював)

4,33

4,39

Наявність необхідних товарів в магазинах

4,29

4,41

Розважальні та культурні події

4,39

4,47

Релігійні місця

4,47

4,52

Безпека перебування у місті

4,14

4,52

Гостинність жителів

4,49

4,59

Історичні та культурні пам’ятки

4,67

4,75

Привабливість міста для туристів загалом

4,59

4,76

Атмосфера, аура, краса міста

4,74

4,81

 

На основі оцінок цих критеріїв було сформовано індекси оцінки міста: індекс туристичної привабливості міста та індекс задоволеності туристичними послугами. Їх було розраховано методом визначення середнього, вимірюються вони також 5-ти бальною шкалою.

При розрахунку індексу туристичної привабливості міста, який набрав 4.76 бали, була врахована оцінка таких критерії як атмосфера, аура, краса міста, історичні та культурні пам’ятники, релігійні місця, привабливість міста для туристів загалом.

Індекс задоволеності туристичними послугами своїми відповідями гості міста оцінили у 4.06 бали. Він включає в себе якість харчування, обслуговування в закладах громадського харчування, якість житла, громадський транспорт, стан доріг, екологію, туристичну інформація, гостинність жителів, зручність пересування, розважальні і культурні події та інше.

Довідка

 Дослідження було проведено Інститутом міста та Центром розвитку туризму на замовлення Управління туризму Львівської міської ради у вересні 2012 р. та травні 2013 р. Загалом було опитано 400 туристів із інших міст України, а також із Польщі, Росії, Німеччини та інших країн світу. Опитування проводилось у центрі Львова, готелях та хостелах міста, аеропорту, на головному залізничному та автовокзалах. 

 

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оцініть першим
(0 оцінок)
Поки ще ніхто не оцінював
Ніхто ще не рекомендував
Авторизуйтесь ,
щоб оцінити і порекомендувати
Коментарі