
Новини компаній
09:28, 11 березня 2024 р.
Брендбук — важливий інструмент для побудови іміджу великих компаній
Новини компаній
Коли візитівки однієї компанії виробляються в різних локаціях, брендування «на око» вже недостатньо. Як лайнер, що прямує через Атлантику, попри хвилі та мінімальні коливання курсу, тримається свого маршруту, так і брендбук виконує роль компаса, який має вказувати кожному співробітнику правильний напрямок у будь-якій ситуації. Чим було б плавання без навігації? Розробка брендбуку — це не створення обмежень, а надання потужного інструменту підтримки.

Відсутність брендбуку означає проблеми з цілісністю іміджу
Створення глобальної впізнаваності бренду вимагає, щоб він був зрозумілим і чітким, де б і коли б він не з'являвся. Це означає, що навіть якщо співробітники розмовляють десятками мов і використовують різні алфавіти, всі матеріали компанії мають однаковий візуальний характер і створюють цілісний корпоративний імідж.
Брендбук — стандарт для уникнення іміджевих невдач
В англійській мові брендбук описується як guidelines, standards або manuals. Керівництво, стандарти, мануали — ці терміни дають краще розуміння значення публікацій, які є основним інструментом для створення візуальної ідентичності компанії.
Колись у вигляді друкованих видань, сьогодні найчастіше у вигляді корпоративних, внутрішніх веб-сайтів, посібники з корпоративного іміджу допомагають співробітникам на всіх рівнях працювати з максимальною віддачею і допомагають відрізнити бренд від конкурентів.
У презентації бренду не повинно бути ніякої свободи. Це протилежність багатьом відкритим, таким, що дають свободу, правилам сучасного бізнесу. Бренд не повинен виглядати так і так; те, що в іншому випадку можна було б назвати «творчим хаосом», тут лише створить враження недбалості та шизофренічного розмаїття багатьох стилів в одному бренді. Одним словом, те, що не прописано в брендбуці, заборонено. Від підписів до талісманів компанії.
При управлінні такою складною структурою, як маркетинг великої (або дуже великої) компанії, безлад є майже природним станом — зупинка цієї ентропії вимагає координації, контролю і величезних обсягів роботи. Здебільшого за нас це робить брендбук, який містить набагато більше інформації, ніж просто відповідь на питання, як розробити логотип.
Що ви отримуєте натомість? Розробка логотипа, слогану, допоміжних елементів і всіх правил, які складають архітектуру вашого бренду, — це серйозна інвестиція. Як і будь-які інші ваші корпоративні витрати, вони можуть виявитися просто витратами, а можуть стати запорукою майбутніх, більших прибутків.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
Оголошення
04:59, 4 грудня
20:28, 16 грудня
20:28, 16 грудня
20:28, 16 грудня
20:28, 16 грудня