
Суботня розмова
18:37, 16 лютого 2013 р.
Інновації у роботі львівського транспорту або жити стало краще, жити стало веселіше
Суботня розмова
У січня 2012 року запрацювала нова транспортна система Львова. Люди довгий час звикали до нових маршрутів і номерів та з часом ніби вже все запам’яталось, але розпочались проблеми з самим транспортом. Маршрутки то їдуть, то не їдуть. Люди скаржаться, що іноді на транспортний засіб треба чекати не 10, 20, 30 хвилин, а то й годину.
А той сумний ранок 1 січня 2012 року
Із першого січня 2012 року у Львові змінилася система руху громадського транспорту – відтоді і нові маршрути та нова нумерація.
Першого січня 2012 для львів’ян змінилася не лише дата в календарі, а й номер і маршрут автобуса, яким звикли добиратися додому чи на роботу. Цього дня громадський транспорт виїхав з автопарків під новими номерами та курсував містом за цілком новими маршрутами. Іншим стало і розташування кінцевих зупинок.
Цю дату, 1 січня 2012 року, в Ратуші вибрали цілком свідомо. Мовляв, за три вихідні дні до нової схеми руху звикнуть і львів’яни, і перевізники. Для останніх важливим є поступове зростання пасажиропотоку.
Котролюємо, панове, контролюємо…..
10 січня відбулося перше засідання комісії з перевірки виконання умов договору автомобільними перевізниками Львова. Комісія, до якої входять представники міського управління транспорту і зв’язку, ДАІ, громадських організацій, визначила, що саме перевірятиме і коли.
«Такими примітивними методами управління транспорту і зв’язку разом із постійною комісією з питань інженерного господарства, транспорту міської ради фактично прикривають власну нефаховість, закорінену корупцію та конкретні інтереси перевізників, а не пересічних пасажирів».- такої думки у інформаційно-правовому центрі «Наше право»,:
З 22 січня до 13 лютого Комісія має намір перевіряла чотири підприємства – АТП 14630, ТзОВ «Міра і К», ЛК АТП № 1 та ТзОВ «Фіакр Львів», які впродовж року здійснюють перевезення у Львові відповідно до договорів.
Так, 22-23 січня члени комісії перевірять ЛК АТП № 1, 29-30 січня – АТП 14630, 5-6 лютого – ТзОВ «Фіакр Львів», 12-13 лютого – ТзОВ «Міра і К». Кожне підприємство перевірятимуть упродовж двох днів. Перевірки розпочиналися о 5.00.
Микола Жук у коментарі журналістам повідомив, що якщо в результаті перевірки до когось з перевізників виникне критична маса зауважень, буде поставлено питання про розірвання договору. Критична маса зауважень, з його слів, це, перш за все, недостатня кількість ліцензійних карток.
«Кожен із перевізників має випускати 125 машин на маршрути плюс 10% резерву. Це є 138 транспортних засобів, які би мали бути в кожного перевізника. Не говорячи про АТП № 1, бо там більша кількість автобусів», – пояснив він.
Система GPS покращить нову транспортну систему Львова?
Повернення до передньої транспортної системи нереальне, а міська рада подаватиме скаргу на рішення Апеляційного адміністративного суду щодо впровадження транспортної схеми у Львові. Про це повідомив Львівський міський голова Андрій Садовий.
"Є нова транспортна схема, яку треба вдосконалювати. Якщо на всіх автобусах, тролейбусах, трамваях запрацює система GPS, ми суттєво відчуємо покращення. Тому що є дуже багато порушників зі сторони перевізників. Є обдурювання. Тому тільки встановлення GPS наведе порядок. " - наголосив мер.

Інновації у роботі львівського транспорту або жити стало краще, жити стало веселіше (фото) - фото 1
Нема навігіції - нема і співпраці
Будь-який користувач зможе зайти через комп’ютер або смартфон в Google Maps або Yandex Карти і побачити транспортні засоби, які курсують містом. Про це повідомив заступник начальника управління транспорту та зв’язку Андрій Білоус.
Можливість для пасажирів побачити, де зараз є необхідних транспортний засіб стала завдяки встановленому GPS у львівських автобусах.
«На зупинці можна буде реально подивитись, які автобуси проїжджають саме на цій зупинці і де вони знаходяться», - додав Андрій Білоус.
«Питання поінформованості пасажирів для нас зараз на першому місці. Були у нас попередні переговори з представниками Google Maps та Yandex Карти. Є певні напрацювання. Зокрема, коли навігація запрацює на усіх автобусах міста, ми її зможемо дати в публічний доступ. Тут потрібне лише погодження транспортних підприємств. Щоб будь-який мешканець на телефоні міг побачити цю інформацію. Такий приклад є у Житомирі – там кілька маршрутів працює у відкритому доступі», - розповів Андрій Білоус, заступник начальника управління транспорту та зв’язку.
Перші етапи роботи навігаційних пристроїв вже дали перший унікальний результат
Як розповів 12 лютого заступник начальника управління транспорту та зв’язку ЛМР Олег Вілюра, наразі ще не всі системи GPS на маршрутках у Львові працюють коректно. Тестується програмне забезпечення, трапляються помилки. До прикладу, з його слів, був випадок, коли львівський автобус по GPS знайшли у… Південній Америці. А може, це львівські умільці так постаралися налаштувати пристрій?
«Це вже режими відладки і тестування системи», – додав Вілюра.
Однак, вважає він, сказати, що GPS-системи наразі себе не виправдали, не можна.
Транспортна система врятувала «Євро»?
Міський голова Львова Андрій Садовий запевняє, що якби не нова транспортна схема, яку в місті запровадили з 1 січня, і яка завдала стільки клопотів львів’янам, то вболівальників на стадіон і зі стадіону «не завезли б і не вивезли ніколи в житті».
На цьому 18 червня він наголосив на брифінгу, підбиваючи підсумки роботи міста під час проведення трьох матчів «Євро-2012».
«Якби ми не впровадили нову транспортну схему, ми би людей на стадіон і зі стадіону не завезли б і не вивезли ніколи в житті. Ми мали би коло, глобальну проблему, яка би ставила під сумнів взагалі проведення «Євро», – сказав Садовий.

Або проїзд подорожчає, або час вріжуть?
Автотранспортні підприємства міста, що здійснюють регулярні пасажирські перевезення, клопочуть перед міським головою та виконавчим комітетом Львівської міської ради про перегляд вартості проїзду в громадському автомобільному транспорті. Якщо міська влада не затвердить підвищення тарифів на перевезення, перевізники вже розробили новий, скорочений графік роботи маршруток.
З 18 лютого ц. р. міські автобусні маршрути щоденно працюватимуть лише до 20 год. 30 хв., а кількість автобусів на найбільш збиткових маршрутах буде зменшена.
В подальшому, з 1 березня ц. р., додатково буде припинена робота на автобусних маршрутах в години відсутності масових перевезень з 10.00 год. до 15.00 год.
Ода електротранспорту
Якщо водії скоротять графік руху, альтернативою пересування львів’ян стане електротранспорт. Трамваї і тролейбуси вже на устах мешканців міста Львова.
Останнім часом проводиться багато роботи, щоб зробити комфортним перевезення пасажирів. Доречним став і 10 маршрут трамваю, який на сьогодні є одним із лідируючих по перевезеннях у місті.
З 15 грудня, у Львові запрацював новий трамвайний маршрут №10, який з’єднює залізничний вокзал з вул Пасічною.
Як розповіли у ЛКП «Львівелектротранс», інтервал руху становитиме менше 15 хв, оскільки на маршруті буде працювати 5 вагонів.
«Новий маршрут буде з’єднувати залізничний вокзал з вул Пасічною, через вул Дорошенка, пл. Митну, вул Личаківську. Наразі графік руху цього маршруту буде розміщено на кінцевих зупинках. Оскільки ми залучимо більше вагонів, ніж планували, то інтервал руху повинен становити менше 15 хв», - розповів Олег Білокурий, заступник директора з руху ЛКП «Львівелектротранс».
Як уточнили у ЛКП «Львівелектротранс», для роботи на маршруті додатково водіїв не залучали.
У Львові в трамваях є доступ до Wi-Fi
В електротранспорті міста безкоштовний Інтернет. За інформацією ЛКП «Львівелектротранс», пасажири львівських трамваїв мають безкоштовний доступ до Інтернету.
Скористатись Wi-Fi можна безпосередньо у салонах 7 трамваїв. Найближчим часом послуга буде доступна ще у 2 трамваях.
«Скористатись безкоштовним Інтернетом можна у трамваях маршрутів № 10 № 9 та № 6. Йдеться про трамвайні вагони з такими номерами: 1119, 1128, 1129, 1022, 1170, 1092, 1140», - розповів Арсен Куртяк, фахівець-аналітик ЛКП «Львівелектротранс».
Нагадаємо, станом на сьогодні на міських маршрутах курсує 62 трамваї та 59 тролейбусів.

Інновації у роботі львівського транспорту або жити стало краще, жити стало веселіше (фото) - фото 3
GPS-навігації та Wi-Fi руйнує здоров'я працівників «Львівелектротранс»
Працівники львівського електротранспорту не бажають працювати в трамваях, де встановлено GPS-навігації та WiFi, оскільки це шкодить їхньому здоров'ю.
Водії вже зверталися до адміністрації ЛКП «Львівелектротранс», але там їм їх запевнили, що насправді GPS та WiFi пристрої не загрожують їхньому здоров'ю.
Пан Василь, водій з 25-літнім стажем розповів, що після встановлення GPS та WiFi пристроїв різко погіршилося самопочуття, більшість водіїв скаржаться на головний біль, тахікардію, на підвищений артеріальний тиск.
Працівники електротранспорту вимагають не встановлювати WiFi в трамваях, а GPS-пристрої виносити за межі кабіни водія. Пан Василь також пояснив, що у порівнянні з маршрутками, де також встановлено GPS пристрої, робоча напруга у трамваї становить 600 В, у автобусах вона становить 12 В, саме тому водіям автобусів нововведення не такі відчутні.
Нагадаємо, у грудні минулого року на усіх львівських трамваях встановлено пристрої навігації. У січні також у кількох трамваях почав працювати безкоштовний WiFi, поступово планують встановити безкоштовний Інтернет і в інших трамваях.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
Перший в Україні Музей у Темряві: як грантова програма допомогла перетворити ідею на соціально важливий бізнес
Новини компаній
17:00
Вчора
Оголошення
00:10, 14 травня
95
11:27, 10 травня
3
14:24, 14 травня
24
15:40, 15 травня
live comments feed...
Коментарі