
19:44, 13 січня 2020 р.
Надійне джерело
У "Львівелектротранс" розповіли, що планують відмовитись від купівлі квитків безпосередньо у водія

Фото - ілюстративне, джерело: lviv.com
З 15 січня у Львові подорожчають проїзні квитки на електротранспорт. Замість звичних 5 грн, львів'яни платитимуть на гривню більше. Однак 7 грн коштуватиме квиток, придбаний безпосередньо у водія. Але це не всі нововведення, які чекають на львів'ян: незабаром збільшиться кількість терміналів, а також у планах - відмовитися від продажу квитків безпосередньо у водіїв трамваїв взагалі.
Про це 13 січня кореспонденту 032.ua розповів Андрій Свищо, заступник в обов'язках директора ЛКП "Львівелектротранс". Після прийнятого 10 січня рішення збільшити ціну на квиток на проїзд в електротранспорті, з'явилась неочікувана проблема - точок, в яких можна придбати квиток готівкою і за 6 грн, менше, аніж самих зупинок.
І вже 11 січня про цю незручність написали на Facebook-сторінці "Гарячої лінії Львова", мовляв, якесь здирництво - ціну підвищили, а зупинки точками продажу не забезпечили, що спонукає купувати у водія. В якого - на гривню дорожче. До того ж, не у всіх є можливість купувати квитки електронно та й технічні проблеми, пов'язані з оплатою квитка, не оминули увагою. Через це львів'яни створили відповідну петицію на сайті Єдиної системи місцевих петицій з проханням забезпечити всі зупинки відповідними точками.
Раніше у "Львівелектротрансі" вже повідомили, де можна обміняти старі квитки на нові. Сьогодні ж відреагували й на цю проблему, розповівши, скільки відповідних точок з'явиться, чому найчастіше відбуваються ДТП за участі тролейбусів та трамваїв та навіть як містяни можуть допомогти зменшити їхній ризик.
Чи можливо збільшити кількість відповідних точок?
Для початку - на сьогодні у Львові розташовано 612 терміналів EasyPay - і в кожному можна придбати квиток. А загально на місто Львів лишається 89 кіосків, в яких також без проблем можна придбати паперові квитки. Крім того у вагонах працюють QR-коди, СМС-квитки на всі оператори й термінали за банківською картою. Тобто можливостей придбати квиток - більш ніж достатньо, якщо людині справді потрібно його придбати.
Ще ми спілкуємося з компанією iBox і незабаром, з тижня на тиждень, має з'явитися ще 200 терміналів. З "Приватом" щодо продажу квитків також наразі ведемо переговори. Тобто можливості придбати квитки готівкою ми також збільшуємо і над цим теж працюємо. Тобто враховуючи термінали й кіоски, ми говоримо про 710 точок, в яких можна придбати квитки. Не рахуючи інші способи. І є ще одна річ.
До нас звернулися представники вищезгаданої системи EasyPay з пропозицією розмістити на наших зупинках свої термінали, орендувавши частину ділянки. І ми на це погодилися, ми надали їм технічні умови й відповідні роботи вже розпочалися: прокладання кабельної мережі на 8-ій і 3-ій лініях маршрутів, наприклад. В ході першого етапу ми плануємо встановити 98 додаткових терміналів на найбільш навантажених точках.
Другим етапом, ми плануємо встановити ще 163 термінали. Це ще +261 точка в цілому - тим самим, ми покриємо фактично всі наші зупинки. Реалізувати ці два етапи ми плануємо протягом 3 місяців.
А чому ціна на квиток, придбаний у водія, більша?
Щодо різниці в ціні квитка на одну гривню, придбаного у водія - і придбаного в інших точках. У такий спосіб ми намагаємось підготувати львів'ян до переходу на більш технологічний рівень і привчити їх до того, що заходити у вагон потрібно вже з квиточком.
Оскільки передавати водію готівку, очікувати решту, це все наражає пасажирів на небезпеку. Тому що більшість ДТП, пов'язаних із трамваями ітролейбусами, пов'язані з тим, що водій елементарно відволікся і спричинив небезпечну ситуацію. Тому в першу чергу ми дбаємо за безпеку пасажирів і намагаємось змінити цю ситуацію з подібними ДТП, наскільки можемо. Це такий собі мінімальний економічний стимул заходити в трамвай вже з квитком.
А як щодо ідеї взагалі відмовитися від продажу квитків у трамваях водіями?
Наразі ми не можемо цього зробити, оскільки є законодавча база, яка посутньо обмежує нас в цьому. Та й навіть якби могли - ми ж розуміємо, що подібні зміни не варто впроваджувати одномоментно, надто різко. Людям необхідно пройти певний етап, звикнути до чогось подібного, підготуватися.
А з часом, через пів року, рік - можливо, вийде відмовитися, це ще не точно. Принаймні є така ідея: найперше -відмовитися від пільгових квитків, але не зараз, трохи згодом. А вже наступним етапом відмовитися від продажу квитків безпосередньо у трамваях взагалі.
Ми просимо людей з розумінням поставитись до наших ідей та нововведень. Тому просимо:
- а). купувати квитки завчасно;
- б). будь ласка, не відволікайте водіїв, купуючи у них квитки, адже їхнє першочергове завдання - керувати транспортом. Купуючи квитки заздалегідь, завчасно, ви тільки полегшите йому роботу, допоможете транспортній системі й зменшите ризик ДТП.
Нагадаємо, що мерія також відзвітувалась щодо змін в сфері громадського електротранспорту у Львові, які відбулись у 2019 році: ріст у всіх сферах, наприклад, зарплатня водіїв - чи кількість одиниць транспорту. Також - визначили пріоритет на 2020 рік і далі: розвантаження вулиць та зменшення корків, що можна досягти, мотивуючи людей пересідати з особистого транспорту на громадський.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
13:08
Вчора
ТОП новини
Оголошення
07:49, 10 червня
17:40, 3 червня
17:40, 3 червня
live comments feed...
Коментарі