Управляючі компанії замість ЛКП: суть реформи ЖКГ у Львові, — ІНФОГРАФІКА

Фото "Сихів медіа", Юлія Лавришин
Фото "Сихів медіа"

У Львові триває реформа ЖКГ, яка передбачає перехід на інший формат надання послуг для жителів міста — замість ЛКП будинки львів’ян обслуговуватимуть управляючі компанії.

Як повідомила пресслужба Львівської міської ради, у місті також запровадять побудинковий облік ресурсів. Тобто сплачені мешканцями гроші будуть акумулювати по кожному будинку окремо і витрачатимуть на проведення тих чи інших робіт саме в цьому будинку. 

Однак жителям багатоквартирних будинків Львова треба до травня 2020 року визначитися. А щодо всіх будинків, жителі якого це не зроблять, будуть проведені конкурси і те, хто буде управлятиме тим чи іншим будинком, вищначатиме орган.

Інфографіка про суть реформи ЖКГ у Львові
Інфографіка про суть реформи ЖКГ у Львові

“З 1 січня 2020 року у Львові розпочало працювати 17 комунальних управляючих компаній з 39. Тобто ми зменшуємо кількість управляючих компаній на 56%. Також у нас діє 12 приватних управляючих компаній і наше ЛКП “РАП” — це аварійна служба — також бере на обслуговування будинки”, — процитувала пресслужба ЛМР заступницю міського голови Львова з питань житлово-комунального господарства Ірину Маруняк.

З управляючими компаніями будуть укладені угоди, які діятимуть до кінця року. За цей час місто промоніторить їхню роботу. Якщо вона виявиться неякісною, за словами Ірини Маруняк, контракти розриватимуть достроково.

“У перспективі з цих 17 управляючих компаній має залишиться лише 6, тобто буде 1 компанія в кожному районі", — сказала Ірина Маруняк.

До кінця січня 2020 року будуть працювати 22 ЛКП, адже в січні їм необхідно зібрати кошти за обслуговування будинку в грудні 2019 р. На цих підприємствах будуть працювати лише директор і бухгалтер, а всіх інших працівників переведуть в управляючі компанії. 

В межах реформи звільнять 111 працівників — це директори, бухгалтери, паспортисти. Працівники і двірники продовжать виконувати свої обов’язки в управляючих компанії.

Представники управляючої компанії будуть обстежувати будинки на предмет того, які роботи потрібно провести і що потребує ремонту. На основі цих оглядів складатимуть плани робіт і почергово їх виконуватимуть залежно від пріоритетності. 

“Це все для того, щоб не мешканець приходив і казав, що в будинку не так, а щоб це були планові роботи, і щоб управляюча компанія сама дбала за будинок. Тобто йдеться про створення ринку надання послуг з якісного управління житловим господарством”, — пояснила чиновниця.

Також вперше має бути реалізований побудинковий облік ресурсів. “Досі кошти йшли в спільний котел ЛКП і з них визначали, які будинки є в аварійному стані, і які треба ремонтувати. Натомість тепер кошти будуть акумулюватися по кожному будинку і витрачатимуться саме на роботи в цьому будинку. Тобто, по кожному будинку буде створена база даних, де буде видно, скільки коштів поступило, куди вони були витрачені, і скільки залишилося”, — пояснила Ірина Маруняк. 

І кожен мешканець зможе цю інформацію отримати. Але дуже важливо, щоб мешканці справно сплачували квартирну плату, бо не можна буде перекидати кошти з одного будинку на інший.

За словами чиновниці, реформа ЖКГ має відновити відчуття власності та відповідальності у співвласників будинку, щоб мешканці розуміли, що саме вони є відповідальні за свій будинок — вони визначають розмір квартирної плати, що потрібно зробити у будинку, і яка почерговість виконання цих робіт.

Нагадаємо, 032.ua уже раніше повідомляв про цю реформу. Ознайомитись із текстом можна за лінком.

Джерело інформації пресслужба ЛМР

Львів 032.ua новини ЖКГ ЛКП управляючі компанії житлові будинки квартплата комунальні послуги Маруняк
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оцініть першим
(0 оцінок)
Поки ще ніхто не оцінював
Ніхто ще не рекомендував
Авторизуйтесь ,
щоб оцінити і порекомендувати

Коментарі