• Головна
  • Львів'янин вимагає повернути нормативну висоту платформам трамвайних зупинок
10:22, 16 вересня 2018 р.

Львів'янин вимагає повернути нормативну висоту платформам трамвайних зупинок

Львів'янин Матвій Шкотняр зареєстрував електронну петицію до влади міста з вимогою повернути до нормативних стандартів висоту платформ трамвайних зупинок, замість "коригування" дверей у новоприбулих берлінських трамваях.

Як йдеться у тексті петиції, упродовж кількох місяців у Львові тривають суперечки щодо невідповідності деяких підвищених платформ на зупинках трамвая нормативам, через що може виникнути проблема з відкриванням дверей у трамваях, які для міста нещодавно придбали у Берліні, - передає 032.ua.

"Чомусь при цьому багатьма чиновниками висувається теза про те, що необхідно просто модифікувати двері трамваїв, і все буде чудово. По-перше, слід нагадати наступний факт: згідно із чинними Державними Будівельними Нормами, трамвайна платформа має мати висоту максимум 30 см по відношенню до рейок. Натомість, до прикладу, на нових платформах вул. Личаківської цей параметр сягає 35 см, що є явним порушенням норм. Аналогічна ситуація спостерігається і на платформах, що збудовані на початку вул. Дорошенка", - наголосив Матвій Шкотняр.

Фото: Матвій Шкотняр

Фото: Матвій Шкотняр

Автор петиції додав: якщо зараз місто просто "підріже" двері у берлінських трамваях або поміняє на менш комфортні для пасажирів, які відчиняються всередину, то це не зніме проблему невідповідності наявних платформ нормативам.

Читайте також: У Львові стартувала виставка масштабних моделей «Lviv Scale Models Fest 2018», - ВІДЕО

"А це, в свою чергу, становитиме величезну проблему в подальшому - значно звузить можливий спектр закупівлі рухомого складу, оскільки більшість трамваїв та автобусів з розсувними дверима не будуть "влізати" у платформи", - зазначив Матвій Шкотняр і на доказ до своїх слів додав фото, адже у наявних автобусах уже є така проблема.

Львів'янин також підкреслив, що з часом у трамваїв сточуються колеса і вони стають нижчими, що лише додасть незручностей.

"Виходячи з вищесказаного, є очевидним: необхідно не чіпати цілком адекватні дверні системи у новоприбулих трамваях, а просто привести вже збудовані платформи у відповідність до стандартів, оскільки це в будь-якому випадку необхідно буде зробити", - резюмував автор петиції.

Нагадаємо, цього року за надлишкові кошти від кредиту ЄБРР владі Львова вдалось придбати 30 вживаних трамваїв із Німеччини. Але коли транспорт прибув до Львова, з'ясувалося, що двері у трамваях відчиняються назовні. Між львівськими активістами, представниками мерії та "Львівелектротрансу" розгорілася серйозна дискусія щодо того, чи зможуть вагони курсувати на деяких маршрутах, адже на Сихові, вулицях Дорошенка та Личаківській облаштували підвищені посадкові платформи.

Львівські правоохоронці зацікавилися цією ситуацією та відкрили кримінальне провадження за фактом службової недбалості (ч.2 ст.367 ККУ) працівників ЛМР і "Львівелектротрансу" при закупівлі 30 вживаних німецьких трамваїв.

А тим часом концерн "Електрон" вирішив допомогти колегам розв'язати проблему з дверима в берлінських трамваях і навіть розробив відповідні креслення. Деталі ситуації журналістам наразі не повідомляли.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Голос міста
Поміняти двері на ті, що відчиняються всередину
4,4%
Відкоригувати наявні двері, які відчиняються назовні
6,3%
Змінити висоту платформ на окремих зупинках
59,7%
Віддати трамваї Німеччині й купити "Електрони"
22,0%
Перейдімо на "Гіперлуп" і Львівське метро!
7,5%
#Львів #новини #032 #трамвай #Львівелектротранс #пеція #платформа
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Спецтема
Спецтема "Петиції" створена на сайті 032.ua для того, щоб інформувати наших читачів про те, які петиції створюють львів’яни та які вимоги чи пропозиції вони висувають.

Коментарі

Курси валют
Валюта
Купівля
Продаж
USD
39,74
39,86
EUR
42,76
42,90
PLN
9,85
9,93
Оголошення
live comments feed...