
15:41, 13 серпня 2012 р.
У липні львів’яни продовжують активно звертатись в соціальний захист
Найчастіше львів’яни звертаються за оформленням субсидій, соціальних допомог, пільг чи отримання консультацій фахівця. Ріст кількості звернень обумовлений зниженням рівня доходів населення, підвищенням тарифів на житлово-комунальні послуг.
Так, у липні було прийнято більше 21 тис. громадян, надано консультацій на прийомі та за телефоном більше дев’яти з половиною тисячам львів’ян.
За попереднім записом управління соціального захисту прийняло 480 осіб. А також видано більше ста путівок на санаторно-курортне лікування.
Довідка
Для зручності мешканців й відповідно оперативного опрацювання їхніх запитів, управлінням соціального захисту запроваджено зручні послуги для мешканців, як от: «запис на прийом по телефону чи Інтернету»; «можливість замовлення певних довідок телефоном».
Окрім того, у відділах діють «гарячі телефонні лінії» соціального захисту для різних консультацій, а також до відома львів’ян «єдині приймальні» тепер працюють за розширеним графіком прийому (з понеділка до четверга з 08:00 до 19:00 год.), й без перерви на обід.
Телефони «гарячих ліній» управління соціального захисту, з питань призначення субсидій, та попереднього запису на прийом:
Галицький відділ: тел.: 235-80-83 (вул. Ф. Ліста, 5)
Личаківський відділ: тел.: 235-71-62 (вул. Театральна, 10)
Залізничний відділ: тел.: 295-82-28 (вул. Виговського, 34)
Франківський відділ: тел.: 237-50-81 (вул. Ген. Чупринки, 85)
Шевченківський відділ: тел.: 252-28-40 (вул. Липинського, 11)
Сихівський відділ: тел.: 254-64-80 (пр. Червоної Калини, 66).
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
Оголошення
05:08, 21 грудня
12:44, 15 грудня
21:31, 20 грудня
40
13:49, 18 грудня
170
