Туристична довідка (297-55-55) у Львові працює щодня

«У випадку, якщо турист телефонує не в робочий час, - йому надають телефон гарячої лінії міста. На лінії для туристів ми надаємо усю інформацію про місто: події, заклади, схема руху транспорту, де є вільні готельні номери та багато іншого», - зазначає Надія Радіоненко, директор ЛКНП «Центр розвитку туризму м. Львова».

Також вона розповіла про перспективи розвитку довідки для туристів: «Якщо буде дуже багато звернень, то доведеться все-таки з часом наймати окрему компанію, як це було під час ЄВРО, або розширювати штат працівників і кількох осіб закріпляти виключно за телефонною лінією. Якщо кількість дзвінків залишиться незначною, гаряча лінія буде далі обслуговуватись ТІЦом».

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оцініть першим
(0 оцінок)
Поки ще ніхто не оцінював
Ніхто ще не рекомендував
Авторизуйтесь ,
щоб оцінити і порекомендувати
Коментарі