Покращити якість надання послуг: «Залізничнетеплоенерго» встановлює диспетчеризацію

Фото: ЛМР
Фото: ЛМР

У новому опалювальному сезоні, на усіх ЦТП ЛКП «Залізничнетеплоенерго» встановлять диспетчеризацію, що дозволить суттєво покращити якість послуг.

Про це повідомили у прес-службі Львівської міськради.

Станом на нині, техніку встановили на 27 ЦТП, ще на 6-ьох тривають роботи: проводять наладку. Ціна встановлення диспетчеризації на одному ЦТП складає майже 30 тисяч гривень.

За словами головного інженера підприємства Віталія Камінського, диспетчеризація позитивно вплине на якість надання послуг із підігріву гарячої води на подачі теплоносія в час опалювального сезону.

Нововведення працює таким чином, що диспетчер у режимі реального часу упродовж цілої доби бачить роботу ЦТП і має можливість вчасно виявити і сповістити відповідні служби про неполадку в параметрах теплоносія, тиску в системі, роботі насосів чи при аварійних ситуаціях.

Окрім цього, на підприємстві міняють теплові мережі, проводять ремонт основного і допоміжного обладнання в котельнях і ЦТП.

Як повідомив головний інженер комунального підприємства, забезпечити готовність усіх об’єктів до опалювального сезону обіцяють до 1 вересня.

Слід додати, що на ЛКП «Залізничнетеплоенерго» є 33 ЦТП, від яких залежить постачання гарячої води у 370 багатоквартирних житлових будинків у Залізничному районі Львова.

Читайте також: У Львівській ОДА шукають перевізників сміття із двох районів міста.

Львів новини ЛКП комуналка диспетчеризація
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оцініть першим
(0 оцінок)
Поки ще ніхто не оцінював
Ніхто ще не рекомендував
Авторизуйтесь ,
щоб оцінити і порекомендувати
Коментарі