• Головна
  • Євро-2012 – це маркетинговий успіх для Львова, - викладач Львівської політехніки
16:10, 9 липня 2012 р.

Євро-2012 – це маркетинговий успіх для Львова, - викладач Львівської політехніки

Директор Навчально-наукового інституту економіки і менеджменту Національного університету «Львівська політехніка», завідувач кафедри менеджменту і міжнародного підприємництва, доктор економічних наук, професор Олег Кузьмін вважає головною перевагою проведення чемпіонату ЄВРО 2012 у Львові маркетинговий успіх, який місто отримало протягом футбольного свята.

Про це інформує прес-служба Львівської міськради.

«Ми багато витратили на підготовку до ЄВРО 2012, але ми робили це свідомо. Ще залишається відкритим питання доцільного використання стадіону, але чемпіонат, окрім цього, дав Львову дуже багато позитивного. По-перше, туристи познайомились із нами, та й ми познайомились із іноземцями. Місто після ЄВРО, безумовно, матиме маркетинговий успіх на європейському ринку, відкриються нові перспективи для українських виробників товарів та послуг.

Ще одним позитивом є інвестиційна привабливість Львова та всієї України після чемпіонату. А також досягнення міста – це суттєве покращення інфраструктури. Головне тепер – підтримувати її в нормальному стані», - розповідає Олег Кузьмін.

 

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити

Коментарі

Курси валют
Валюта
Купівля
Продаж
USD
39,95
40,10
EUR
42,92
43,10
PLN
9,84
9,89
Оголошення
live comments feed...