Боротися з хамством водіїв автобусів пропонують за допомогою «таємного клієнта»

Депутати Львівської облради пропонують боротися із хамством водіїв міських та приміських автобусів за допомогою «таємних клієнтів». Про це йдеться в офіційному зверненні депутата Олега Барана до начальника управління розвитку інфраструктури Львівської облдержадміністрації.

«Пропоную перейняти досвід міста щодо запровадження проекту по так званих «таємних клієнтах» у громадському транспорті. Тобто, людина сідає у проблемний маршрут і особисто нотує поведінку водія із пасажирами. Відповідно потім цю інформацію оприлюднюємо та притягуємо водія до відповідальності. Виконувати функцію так званих «таємних клієнтів» могли б, для прикладу, волонтери», - сказав О. Баран.
За його словами, мешканці з сіл та міст області неодноразово скаржились на хамську поведінку водіїв приміських автобусів.

«Для прикладу нещодавно до мене, як депутата Львівської обласної ради, звернулася мешканка села Жовтанці. В автобусі зі сполученням «Жовтанці-Львів» жінка фактично зіштовхнулася не просто із некоректним ставленням водія, а з нецензурщиною. На прохання зупинити автобус на зупинці – водій не лише не відреагував, а й показав, цитую зі звернення, «нецензурний жест рукою». Більше того, водій поводився нахабно фактично під час усієї поїздки. За проїзд із габаритною сумкою до 15 кілограм вимагав ще дві гривні доплати», - йдеться у звернені депутата облради.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оцініть першим
(0 оцінок)
Поки ще ніхто не оцінював
Ніхто ще не рекомендував
Авторизуйтесь ,
щоб оцінити і порекомендувати
Коментарі