• Головна
  • Для львівських закладів громадського харчування влаштують сервіс-тест
10:00, 21 травня 2015 р.

Для львівських закладів громадського харчування влаштують сервіс-тест

У вересні цього року вдруге стартує «Львівська гостинність» - ініціатива з маркетингу та якості закладів харчування, метою якої є покращення роботи львівських ресторацій та кафе, а також поширення позитивного досвіду їх роботи.

Про це 032.ua повідомили у прес-службі ЛМР

Сервіс-тест для львівських закладів влаштовують у 4 категоріях: кафе, ресторан, паб та кондитерська. Участь у заході є добровільною, крім того, кожен учасник може самостійно обирати категорію, за якою бажають пройти тестування.

Заключна частина «Львівської гостинності» відбудеться у березні 2016 року. Саме тоді, організатори турніру оголосять імена переможців та вручать сертифікати якості.

 

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Львів #новини #032.ua
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення