Як у Львові борються з боржниками, що не платять за теплі батареї у своїх квартирах?

Боржників ділять на три категорії. Відповідно до категорії, тепловики застосовують індивідуальний підхід до кожного боржника.

Перша категорія. Це мешканці, які не мають змоги платити за теплопостачання і їм, відповідно, призначено субсидію.

Друга. Львів'яни, які не маю субсидії, однак, з об’єктивних причин, в них виник борг.

Третя. Мешканці, які мають можливість платити за теплопостачання, однак цього не роблять.

Втім, підкреслюють, що готові йти на діалог.

Якщо споживач, отримавши попередження про борг, звернеться до нас і пояснить причину боргу, і якщо він дійсно не мав змоги оплатити, ми не будемо звертатися в суд

«Розуміємо, що є різні причини виникнення заборгованості. Тому відкриті до діалогу з мешканцями. Якщо споживач, отримавши попередження про борг, звернеться до нас і пояснить причину боргу, і якщо він дійсно не мав змоги оплатити, ми не будемо звертатися в суд, а розтерміновуватимемо борг», - розповіла Галина Пакулець, начальник служби обліку і збуту теплової енергії ЛМКП «Львівтеплоенерго».

Якщо ваш борг складає більше 2 тисяч гривень, тоді ви потрапляєте у  «зону ризику».

«Найперше, при роботі з такими боржниками, ми надсилатимемо попередження про заборгованість з проханням оплатити борг впродовж 10 днів. Якщо не буде жодної реакції на наше попередження - далі надсилаємо лист-претензію. У цьому листі буде повторна вимога оплатити борг, також буде вказано, що даного боржника буде подано в суд і нараховано штрафні санкцію в розмірі 3%», – розповів Олег Іващук. 

Львів
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оцініть першим
(0 оцінок)
Поки ще ніхто не оцінював
Ніхто ще не рекомендував
Авторизуйтесь ,
щоб оцінити і порекомендувати

Коментарі