• Головна
  • Переполох: на гарячу лінію міста зателефонувало 5 тис. львів'ян із запитанням: «Чому в нас немає світла?»
15:02, 4 грудня 2014 р.

Переполох: на гарячу лінію міста зателефонувало 5 тис. львів'ян із запитанням: «Чому в нас немає світла?»

З 1 грудня на «гарячу лінію» міста надійшло близько 6 тис. дзвінків від мешканців міста Львова, практично 90% з них стосувалися з’ясування причин вимкнення світла у місті.

Про це 032.ua повідомила начальник адміністративно – технічного управління ЛМР Валентина Бартошик.

«На жаль, впродовж 1 грудня ми не мали жодної інформації, просто збирали її від мешканців, щоб з'ясувати причини виникнення такої ситуації у Львові. Було і таке, що мешканців, які зателефонували до «Львівобленерго», щоб з’ясувати причину відключень, скеровували на «гарячу лінію» міста.

Ситуація складна. Хоча сьогодні, 4 грудня, коли ми вже нормалізували інформування, поставили повідомлення на автовідповідач, бачимо, що люди дзвонять, прослухавши повідомлення, розуміють, що відбувається, ставляться з розумінням до ситуації. Важливо оперативно отримувати інформацію. Хочу наголосити, що інформацію можна отримувати на сайті ПАТ «Львівобленерго» та у їхньому кол-центрі», - розповіла Валентина Бартошик.

Читайте також: Куди телефонувати, щоб дізнатись усе про вимкнення електроенергії у Вашому домі?

Нагадаємо, львів'ян просять цього тижня не користуватись ліфтом, незалежно від часу доби. Там можна застрягнути, через відсутність електроживлення.  

Додамо, графіки аварійних вимкнень вводяться виключно по спеціальному розпорядженню Державного підприємства НЕК „Укренерго”. 

Припинення дії графіків аварійних вимкнень буде здійснено по спеціальному розпорядженню ДП НЕК «Укренерго» після входження Львівської області в доведений ліміт потужності споживання — 773 МВт».

 

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Львів
0,0
Оцініть першим
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Авторизируйтесь, чтобы оценить

Коментарі

Оголошення
live comments feed...