• Головна
  • Кількість звернень на «гарячу лінію міста» цьогоріч збільшилася майже на 7 тисяч
20:14, 11 грудня 2013 р.

Кількість звернень на «гарячу лінію міста» цьогоріч збільшилася майже на 7 тисяч

У 2013 році «гаряча лінія міста» за номером 15-80 стала надійним джерелом інформації для мешканців Львова та здобула їхню довіру. Загальна кількість звернень на «гарячу лінію міста» за січень-листопад 2013 року становить 37 941. Порівняно із аналогічним періодом 2012 року,  де кількість звернень була 31 004, інтенсивність звернень зросла на майже 7 тис.

За словами Віри Фрис, в.о. керівника відділу «Гаряча лінія міста», серед різноманітних звернень громадян лідирують питання із сфери житлового господарства - 18337. Друге місце у списку звернень займають транспортні питання  - 3252 . Хоча у 2012 році кількість подібних запитів була 5166.

Особливу увагу слід звернути на тематику аварійних звернень, левову частку в якій займають питання, що стосуються повідомлення служб - 2578, несправності ліфтів - 2475, стану благоустрою - 2360, водопостачання - 1405, вуличної каналізації - 1037, витоків води на вулиці - 715, сфери економіки (несанкціонованої торгівлі, продажу алкоголю у нічний час) - 700, електропостачання - 434, вуличного освітлення - 292. Крім того, за січень-листопад 2013 року «гаряча лінія міста» отримала 2036 скарг і 98 подяк.

Питання, з якими звертаються до «гарячої лінії міста», стосуються не тільки аварійної сфери. Насамперед, є багато інформаційних запитів. Кількість дзвінків до служби у 2013 році становила 203 713, для порівняння у 2012 році - 185 847. Насамперед, людей цікавить така інформація: номери телефонів у Львівській міській раді, куди можна звернутися за допомогою, як написати заяву тощо.

«Робота у нас справді покращилася. По-перше, ми отримали дві одиниці додатково. Тепер у нас у штаті десять працівників. Це покращило роботу в нічну зміну, бо, окрім того, що ми отримуємо дзвінки, ми ще й контролюємо їх виконання. Насамперед, мусимо зробити зворотну реакцію, тобто віддзвін до мешканців. Приблизно від години четвертої ми починаємо обдзвін. Додаткова людина, яка є на зміні, дуже допомагає, бо двоє працівників приймають дзвінки, а вона окремо робить віддзвін до мешканців, за їхніми зверненнями», - розповілаВіра Фрис,  в.о. керівника відділу «гаряча лінія міста».

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Авторизируйтесь, чтобы оценить

Коментарі

Оголошення
live comments feed...