
12:34, 26 листопада 2013 р.
У Львові вулиці посипають піском
На вулицях міста працюють піскорозкидувачі. Як повідомляють голови районних адміністрацій, піском посипають підйоми та мости. Техніка працює у черговому режимі всю ніч, за необхідності, буде задіяно більшу кількість одиниць.
«У нашому районі зараз працює 1 піскорозкидувач. Посипаємо на мостах і підйомах. За годину плануємо залучити до роботи ще 1 піскорозкидувач. Загалом в черговому режимі вночі буде 3 піскорозкидувачі та інша техніка. Якщо виникне потреба, будемо залучати іншу техніку», - розповіла Ірина Гримак, в.о.голови Залізничної районної адміністрації.
У Франківської районі міста з 16.00 год працював один піскорозкидувач. Зараз також працює.
«Посипаємо, в основному, підйоми. Вже посипали на вул Горбачевського, Сахарова», - додав Руслан Кандибор, голова Франківської районної адміністрації.
«У нас за годину виїде піскорозкидувач, підсипатиме мости, вул Стуса, Пасічну. Три піскосії будуть на чергуванні всю ніч. Плануємо, що з 3 год вночі всі три піскосії виїдуть», - розповіла голова Сихівської районної адміністрації Ірина Маруняк.
Нагадаємо, департаментом житлового господарства та інфраструктури проводиться закупівля 35 одиниць спецтехніки, 2 обладнання (для ЛКП «ШРП» районів): 12 піскорозкидувачів; 11 підмітальних тракторів, 2 обладнання – зберігаються на базі продавця; 4 екскаватора – отримано;3 мінінавантажувача – отримано; 4 автогрейдера; 1 багатофункціональний автомобіль - отримано.
Станом на 20 листопада районними адміністраціями проведена закупівля 4 903,93 м.куб. піскосоляної суміші, а саме:
ü Галицька РА - 980 м куб. піскосоляної суміші
ü Франківська РА - 621 м куб. (870 т) піскосоляної суміші
ü Залізнична РА - 110 м куб. (161 т) піскосоляної суміші
ü Шевченківська РА - 585 м куб. піскосоляної суміші
ü Личаківська РА – 1 100 м куб. піскосоляної суміші
ü Сихівська РА – 1 507,93 м куб. піскосоляної суміші.
Крім цього, районними адміністраціями проводяться конкурсні торги на закупівлю 2000 м куб. піскосоляної суміші, а саме:
ü Залізнична РА - 1 110 м куб. піскосоляної суміші
ü Шевченківська РА - 890 м куб. піскосоляної суміші
Загальна кількість піскосоляної суміші буде становити орієнтовно 6 903,93 м куб.
Враховуючи середнє використання піскосоляної суміші (у зимовому періоді 2012-2013 років використано 11 800 м куб.), заготовленої піскосоляної суміші буде достатньою до кінця поточного року. В 2014 році у разі потреби буде проводитися додаткова закупівля піскосоляної суміші.
У Голландії розпочали тестові опалення велодоріжок. Система опалення накопичуватиме сонячне тепло влітку, зберігатиме його, а взимку нагріватиме велосипедні доріжки.
Вартість облаштування одного кілометру такої системи-доріжки близько €40 000, однак голландці вважають, що за рахунок зменшення: травматизму велосипедистів (і відповідних лікарняних), використання солі та піску і кількості автомобілів взимку – система може оправдати своє використання.
Перший заступник голови КМДА Олександр Мазурчак запропонував «Київатодору» відмовитися від посипання вулиць взимку сіллю і піском у центрі Києва і перейти на реагенти.
Про це чиновник заявив під час розширеного засідання Колегії КМДА з питання готовності міського господарства і підприємств дорожньо-транспортного комплексу Києва до роботи в осінньо-зимовий період, повідомляє кореспондент УКРІНФОРМу.
«Я вважаю, що нам цього року необхідно поекспериментувати і придбати хоча б один вагон реагентів для Хрещатика і центральної частини міста для захисту дерев», - сказав Мазурчак.
За його словами, хоч реагенти учетверо дорожчі, ніж сіль, однак ніхто не підраховував усі витрати на очищення доріг у зимовий час і шкоду для зелених насаджень від солі та піску. «Пісок засмічує зливну каналізацію, не говорячи вже про те, що від солі гинуть дерева», - сказав Мазурчак.
При цьому чиновник відзначив, що столиця Росії Москва вже давно відмовилася від використання солі на дорогах.
Європейські країни вже давно відмовилися від розкидання хлориду натрію (солі) «на вітер», тим більше, що від цього страждають не тільки навколишнє середовище, а й здоров’я мешканців міст. Про це йшлося на круглому столі в Ужгородському прес-клубі, – передає кореспондент ЗІКу.
Альтернативою для комунальників та власників приватних садиб і науковці і підприємці називають хлорид магнію (бішофіт), природний мінерал, поклади якого є в Україні, Росії, Німеччині. Як розповів Франк Валькгоф (Німеччина), виконавчий директор заводу «Бишофит Авангард», у Німеччині хлорид магнію застосовують понад 100 років, а від пісково-соляної суміші відмовилися взагалі. Хіба що завозять пісок особливого походження із Італії. «Недолік використання піску на дорогах,по-перше, полягає у тому, що він потрапляє у каналізаційні люки, де залишається у каналізаційній системі. По-друге, пісково-соляну суміш можна використовувати при невеликих морозах. Ще одна пересторога – великий вміст у солі хлоридів (60%), які накопичуються у ґрунтах та потрапляють у водойми,– каже Франк Валькгоф. – Агресивність хлориду магнію (бішофіт), на відміну від солі, менша (містить 30% хлоридів), він витримує мінусові температури до 30 градусів. Крім того бішофіт використовують як добрива».
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
17:26
Вчора
У Львові відбудеться турнір з боротьби самбо, присвячений пам’яті захисника України Юрія Попика
Новини компаній
17:00
Вчора
Унікальний захист у будь-яку погоду: чому варто обрати водонепроникний одяг та аксесуари DexShell
Новини компаній
16:00
Вчора
ТОП новини
Оголошення
10:11, 10 грудня
20:28, Вчора
20:28, Вчора
20:28, Вчора
20:28, Вчора
