• Головна
  • У Львові за 10 років хочуть побудувати 448 км велосмуг
18:05, 2 листопада 2023 р.
Надійне джерело

У Львові за 10 років хочуть побудувати 448 км велосмуг

У Львові за 10 років хочуть побудувати 448 км велосмуг

Сьогодні, 2 листопада, на сесійному засіданні затвердили Програму розвитку велосипедного транспорту у Львівській МТГ до 2033 року.

Відповідно до її візії, велосипед у Львівській МТГ має бути привабливим транспортним засобом для переважної більшості жителів, повідомляє ЛМР.

Передбачається, що мінімум 15% мешканців громади регулярно користуватимуться велосипедом. Зараз цей показник складає 4% в холодну пору року та 8% - у теплий період. Також у Львівській громаді продовжать розбудовувати велоінфраструктуру. Найперше завдання - облаштуваннясмуг та доріжок, щоб з’єднати між собою всі наявні ділянки велосипедної мережі в межах міста.

Як наголосив під час пленарного засідання міськради мер Львова Андрій Садовий, першочергово має бути облаштоване велосполучення між центром міста та реабілітаційним центром НЕЗЛАМНІ.

«Мене зворушили фото та відео, як дівчинка Яна, яка втратила дві ніжки і зараз має протези, їздить на триколісному ровері. Враховуючи кількість людей, які сьогодні мають ампутовані кінцівки, ми повинні створити умови, щоб вони могли на таких велосипедах їздити по Львову. Тому треба максимально відповідально підійти до питання облаштування велосполучення між центром НЕЗЛАМНІ, центром міста та з іншими локаціями. Також потрібно подумати про придбання в достатній кількості таких триколісних велосипедів», - наголосив міський голова Андрій Садовий.

Як пояснив керівник управління транспорту ЛМР Орест Олеськів, відповідно до перспективної схеми велосипедної мережі, протяжність смуг та доріжок у Львівській громаді має складати загалом 584 км. З них на сьогодні збудовано 136 км. Решту планують будувати у наступні роки.

«Згідно з цією перспективною схемою, у громаді передбачено облаштувати ще 448 км велосмуг та велодоріжок. Реалізація такого амбітного проєкту розрахована на понад 10 років. Відтак, його втілюватимуть поетапно.

Першочергове завдання на наступні два роки - з’єднати між собою вже наявну велосипедну мережу. Для цього необхідно облаштувати 37 ділянок, загальною протяжністю 19 км.

Другий пріоритет - забезпечити велосипедною інфраструктурою ключові магістральні сполучення.

Третій і четвертий пріоритети - розбудова велоінфраструктури в населених пунктах Львівської громади», - розповів Орест Олеськів.

Посадовець додав, що серед інших очікувань від реалізації Програми – нульова смертність та зменшення випадків травмування велосипедистів та інших учасників дорожнього руху внаслідок ДТП;зменшення різниці користування велосипедом між холодним та теплим періодами року; збільшення частки велокористування серед жінок; можливість для велокористувачів надійно паркувати та зберігати свої велосипеди тощо.

Над Програмою розвитку велосипедного транспорту працювали фахівці департаменту міської мобільності та вуличної інфраструктури, управління архітектури та урбаністики, КУ «Інститут міста», а також представники ГО «Львівська асоціація велосипедистів».

Додамо, розбудовувати велоінфраструктуру у Львові розпочали у 2011 році, відповідно до затвердженої у 2010 році Концепції розвитку велосипедного руху і облаштування велосипедної інфраструктури.

Читайте також: Як швидко у Львові відремонтують пошкоджене обстрілами житло – звіт ЛМР.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#новини_Львів #новини_Львова #велодоріжки_Львів #велоінфраструктура_Львів #Львівська_міськрада
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити

Коментарі

Курси валют
Валюта
Купівля
Продаж
USD
39,92
39,98
EUR
43,15
43,26
PLN
10,02
10,07
Оголошення
live comments feed...