17:00, 30 червня 2023 р.
Надійне джерело
Реорганізація руху на вулиці Шевченка у Львові. Чи покращило це ситуацію на перехресті
Із 24 червня у Львові запрацювала нова схема організації дорожнього руху на вул. Шевченка, яка передбачає заборону лівого повороту з вул. Шевченка на вул. Ярослава Мудрого. Про це повідомили у пресслужбі Львівської міської ради.
Протягом цього тижня фахівці відділу транспортного планування та моделювання ЛКП «Львівавтодор» відслідковували ситуацію зі скупченням транспортних засобів на підходах до перехрестя вул. Шевченка – Ярослава Мудрого – Пстрака. Отримані результати свідчать, що закоркованість на вулиці вдалося зменшити.
«Основна проблема утворення значних черг була спричинена трьома інтенсивними потоками на вул. Шевченка від/до центру та на вул. Ярослава Мудрого, а також конфігурацією перехрестя. Відтак зміна організації дорожнього руху – заборона лівого повороту з вул. Шевченка на вул. Ярослава Мудрого, дозволила оптимізувати світлофорний цикл, надавши напрямкам по вул. Шевченка з центру та по вул. Ярослава Мудрого достатньо дозвільного сигналу», - розповідають у ЛКП «Львівавтодор».
Протягом цього тижня фахівці відділу транспортного планування та моделювання підприємства відслідковували ситуацію зі скупченням транспортних засобів на підходах до перехрестя вул. Шевченка – Ярослава Мудрого – Пстрака.
Отримані результати проведених досліджень станом на 8:00 – 9:00 у будні дні:
- До внесення зміни в ОДР довжина черги на вул. Я. Мудрого становила 342 м (62 машини), а кількість транспортних засобів, що проїжджає стоп-лінію за тривалість зеленого сигналу, – 7. Після зміни довжина черги на вул. Я. Мудрого скоротилася до 55 м (10 машин), а кількість транспортних засобів, що проїжджає стоп-лінію за тривалість зеленого сигналу, збільшилася до 11.
- До внесення зміни в ОДР довжина черги на вул. Шевченка до центру становила 505 м (92 машини), а кількість транспортних засобів, що проїжджає стоп-лінію за тривалість зеленого сигналу, – 9. Після зміни довжина черги на вул. Шевченка до центру скоротилася до 203,5 м (37 машин), а кількість транспортних засобів, що проїжджає стоп-лінію за тривалість зеленого сигналу, зросла до 11.
- До внесення зміни в ОДР довжина черги на вул. Шевченка від центру була 295 м (53 машин), а кількість транспортних засобів, що проїжджає стоп-лінію за тривалість зеленого сигналу, – 10. Після зміни довжина черги на вул. Шевченка від центру зменшилася до 55 м (10 машин), а кількість транспортних засобів, що проїжджає стоп-лінію за тривалість зеленого сигналу, збільшилася до 15.
Читайте також:
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Спецтема
Спецтема
Усі матеріали сайту 032.ua, пов'язані з минулим, теперішнім або майбутнім транспортної сфери міста Львова. Розповідаємо про те, як розвивався транспорт у Львові в минулому, що відбувається у цій сфері зараз та які плани у міських чиновників щодо покращення транспортної інфраструктури Львова.
Курси валют
Валюта
Купівля
Продаж
USD
41,44
41,49
EUR
45,43
45,48
PLN
10,57
10,60
Останні новини
15:00
Вчора
Оголошення
live comments feed...
Коментарі