• Головна
  • «Зелений напій» – маркетинговий хід чи шалена популярність?
Новини компаній
11:24, 22 серпня 2022 р.

«Зелений напій» – маркетинговий хід чи шалена популярність?

Новини компаній
«Зелений напій» – маркетинговий хід чи шалена популярність?, фото-1

Матча латте отримав популярність в багатьох кав’ярнях світу вдало витіснивши каву та інші чаї з прилавків. Модний напій заворожує магічним мистецтвом заварювання, подачі та способом вживання, утримує феєрією смаків та ароматів, що довго лунають у роті після вживання.

Як з’явився чай матча?

Напій завезли до Японії з далекого Китаю стародавні монахи, перейнявши всі правила приготування та вживання. Спочатку його сприймали як чудодійний засіб чи ліки від усіх захворювань та напастей. А церемонія вживання чаю нагадував магічний ритуал з окремим чайним будиночком, спеціальним посудом та чітко вивіреними рухами. Спеціальне убранство кімнати, відвідувачів, чіткі та послідовні дії при заварюванні і подачі чаю, мелодичні звуки та неймовірні аромати створювали дивовижну та неповторну атмосферу для дружньої бесіди чи молитви.

Саме дзен-буддисти підмітили незвичайні властивості напою, який допомагає сконцентруватися, витримувати довгі часи практик та навчань. Він водночас і бадьорив і заспокоював, розслабляючи нервову систему. З плином часу рецепт вирощування та приготування чаю розповсюдився буддистами по всьому світі.

Зараз чудодійні та цілющі властивості напою оцінили дієтологи, прихильники здорового харчування, фітнес тренери та деякі практичні лікарі. Пояснюючи все великим вмістом мікро- та макроелементів, вітамінів, антиоксидантів та поживних речовин. Після вживання людина відчуває прилив сил, ясність у думках та спокій, що дозволяє продуктивно працювати та вирішувати важливі питання.

Різновиди матча

Багато людей вважають, що сорти чаю матча відповідають його кольорам. Хоч процес приготування напоїв однаковий, але це гарний хід рекламних агентів та маркетологів. Справжній зелений напій виготовляється з молодих чайних листочків, а різнокольорові види з подрібнених в пудру квітів, овочів, ягід та навіть овочів.

Зелена матча поділяється на види:

  • Церемоніальний – виготовляється з молодих та ніжних пагонів. Це найдорожчий та елітний сорт чаю, що використовується при медитації та прийомі поважних гостей.
  • Преміальний – використовують листочки середньої зрілості. Саме цей факт придає напою більшої терпкості та присмаку гіркого шоколаду з далеким відлунням тютюну.
  • Кулінарний – збирають вже добре дозрілі листочки. Це самий дешевий чайний сорт. Напій має чітко виражену терпкість, яка гармонійно підкреслює смаки випічки, морозива, коктелів та солодощів.

Не треба бути гурманом чи вмілим дегустатором, щоб відрізнити кулінарний сорт від церемоніального. Останній має яскраво солодкий смак з горіховими нотками та незвичайним ансамблем післясмаків, які ніжно пестять рецептори та залишають приємне відчуття. Крім того, структура чаю на дотик нагадує тальк, а більш дешевші схожі на пісок.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити

Коментарі

Курси валют
Валюта
Купівля
Продаж
USD
39,92
39,98
EUR
43,20
43,26
PLN
10,05
10,08
Оголошення
live comments feed...