• Головна
  • Навіщо вкладати кошти у фірмовий стиль?
Новини компаній
11:48, 22 квітня 2022 р.

Навіщо вкладати кошти у фірмовий стиль?

Новини компаній

Необхідність бути виокремленим серед конкурентів з ідентичними товарами спрямовує компанії до прояву креативу. Підприємці намагаються створити навколо свого бренду яскраві асоціації, що підкреслюють продуктивність товару, потребу в ньому. 

Проте ідеологічна сукупність графічних форм та кольорів підкреслює, насамперед, поважне відношення виробника до свого продукту. Це непроста, але дуже цікава розробка. Фірмовий стиль допомагає цільовій аудиторії винайти певні асоціації з вашим брендом, підкріплені задоволенням від співпраці з вами.

Якщо компанія готова відмічати свій продукт власним товарним  знаком або поміткою якості, це означає, що виробник несе повну відповідальність. Він впевнений у якості товарів, розуміє рівень професіоналізму своїх співробітників та постійно вдосконалюється.

Розробка фірмового стилю малого та великого форматів. Що це?

Фірмовий стиль компанії складається з багатьох етапів. Однак це процес, що направлений на створення візуальної уяви про ваш бренд в цілому. Маркетологи виокремлюють великий та малий фірмові стилі.

  • Малий фірмовий стиль складається з мінімальної кількості об’єктів: корпоративний шрифт, колір, логотип, правила верстання. Якісних робіт над цими положеннями достатньо задля успішного запуску у функціонування невеличких брендів, стартапів.

  • Великий фірмовий стиль притаманний для крупних підприємств, що пропонують широкий продуктовий асортимент, мають великі обсяги продажів, відрізняються значною кількістю каналів взаємодії з цільовою аудиторією. Тому таким компаніям варто витратити додаткові кошти для створення повноцінної дизайн-системи. Вона складається із додаткових іконок, ілюстрацій, слоганів, бренд-персонажів, елементів декору торгівельних майданчиків, музичних джинглів, корпоративних ароматів тощо.

Створення фірмового стилю відбувається лише один раз?

Ні, це зовсім невірна думка. Розробка фірмового стилю (Київ, Харків, Дніпро, Одеса, Львів) потребує постійної модернізації разом із розвитком бренду чи компанії. Навіть, якщо виробник пропонує товари різних класів, їх візуалізація повинна відрізнятися. Для кожного напрямку, окрім загальних рис фірмового стилю, мають бути використані індивідуальні елементи.

Досвід маркетологів підтверджує, що досконалий дизайн в змозі вирішити деякі задачі збуту продуктів, зменшує витрати на просування, спрощує створення рекламних матеріалів, пакувань, сувенірів.

Як і де отримати якісний фірмовий стиль?

Зазвичай цікавий та унікальний фірмовий стиль пропонують профільні студії. Лише співпраця команди фахівців висувають багатогранне рішення з урахуванням специфічних поглядів від: 

  • Ідейного директора;

  • Графічного дизайнера;

  • Копірайтера;

  • Проджектменеджера.

Повноцінне розуміння переваг клієнта дозволяє створити якісний фірмовий стиль без трендових інструментів, а з використанням перевірених технік і механік. Цей процес розрахований на перспективне користування, тому що формується єдиний цільний образ бренду у свідомості споживачів.

При виборі власного розробника фірмового стилю варто звернути увагу на вже виконані проекти та згадати власні  емоції та сприйняття цих брендів. Ви, як споживач, на власному досвіді зможете оцінити професіоналізм обраної команди фахівців. Рекомендуємо звернути увагу на дійсно круту креативну онлайн студію Gagarin Studio.

Пам’ятайте, що підтримка іміджу вашого бренду можлива завдяки грамотній розробці фірмового стилю, який забезпечить унікальну торгівельну пропозицію та позитивні емоції для ваших клієнтів.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити

Коментарі

Курси валют
Валюта
Купівля
Продаж
USD
39,86
39,90
EUR
42,83
42,91
PLN
9,88
9,90
Оголошення
live comments feed...