• Головна
  • Львівський автобусний завод готується до «радикальних заходів»
13:17, 13 лютого 2013 р.

Львівський автобусний завод готується до «радикальних заходів»

Львівський автобусний завод (ЛАЗ) назвав економічну ситуацію на підприємстві досить напруженою, в тому числі через негативних явищ в машинобудуванні країни, введення Росією утилізаційного збору і присутності боргів за поставлену техніку.

«З введенням утилізаційного збору і закриттям перед українськими виробниками російського ринку фінансові можливості вітчизняних автоперевізників не дозволяють повною мірою завантажити підприємства. Відсутність достатнього обсягу замовлень особливо гостро відбивається на діяльності ЛАЗу, адже як спадкоємець СРСР завод має досить великі потужності », - наголошується в поширеній у вівторок заяві підприємства.

При цьому ЛАЗ підкреслює, що закриття заводу не планується, йде серйозна робота над сертифікацією нових машин для внутрішнього і зовнішнього ринків.

При цьому на підприємстві заявили, що кілька днів воно знаходилося без світла, виникли проблеми з опаленням приміщень. У зв'язку з цим адміністрація прийняла рішення частково відправити працівників у тимчасові відпустки за свій рахунок до відновлення обігріву будівлі.

Разом з тим на підприємстві акцентують, що подібній ситуації можна було б уникнути, якби не багатомільйонні борги замовників.

«Зокрема, тільки Львів заборгував заводу близько 26 млн грн за автобуси, передані АТП № 1, що зафіксовано відповідними актами приймання-передачі, підписаними обома сторонами. Ще 50 млн грн - заборгованість різних державних та комунальних установ », - нарікають на львівському заводі.

Згідно йому, співробітники ЛАЗу і профспілка не раз зверталися до мера Львова і в інші держустанови з проханням допомогти їм з поверненням боргів, проте будь-яких відповідних дій з боку боржників не було.

«У разі подальшого ігнорування профспілковий комітет підприємства заявив про готовність до радикальних дій для повернення своїх коштів», - підкреслюють на ЛАЗі.

Варто відзначити, що ЛАЗ, раніше найбільший український виробник автобусів і тролейбусів, у минулі роки не надає даних про виробничу діяльність.

Раніше повідомлялося, що керівництво українських міст закуповує стару техніку, яка в рази дешевше нової техніки вітчизняного виробництва. У свою чергу, українські виробники називають подібну політику «тупикової».

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити

Коментарі

Оголошення
live comments feed...