Мешканці Рясного вимагають безпечного та якісного надання послуг з перевезення

Львівська міська рада зволікає із наведенням ладу із перевезенням на 11 маршруті, - переконані у  ГО «Львівтрансзахист». 

 Мешканці мікрорайону Рясне-2 та багато львів’ян постійно скаржаться на роботу перевізника, який забезпечує перевезення пасажирів на маршруті № 11. Про це повідомила голова Львівської обласної громадської організації «Львівтрансзахист» Ірина Супрун.

 «До нашої громадської організації регулярно надходять скарги на неналежне курсування автобусів 11 міського маршруту. Мешканці Львова та мікрорайону Рясне-2 розповідають, що автобуси не працюють на лінії у ранковий та вечі час, не дотримуються графіків руху, а часто взагалі не виїжджають на лінію. «Львівтрансзахист» підтримує наших городян і вимагає від чиновників Львівської міської ради нарешті навести лад на цьому маршруті», - повідомила Ірина Супрун.

 

Голова громадської організації нагадує, що скарги на даний маршрут є регулярними, адже ще декілька місяців тому мешканці мікрорайону Рясне-2 звертались до міського голови Львова Андрія Садового, начальника управління транспорту та зв’язку Миколи Жука та до профільної депутатської комісії міської ради із проханням створити тимчасову депутатську комісію щодо діяльності та надання послуг із перевезення пасажирів, а також забезпечити жителів мікрорайону «Рясне» належним та якісним наданням послуг з перевезення пасажирів відповідно до ЗУ «Про автомобільний транспорт» на маршруті номер №11.

 Ірина Супрун наголошує, що відповідно до вимог ЗУ « Про захист прав споживачів», Правил надання послуг пасажирським автомобільним транспортом, затверджених Постановою КМУ №176 від 18.02.97р., ЗУ «Про автомобільний транспорт» пасажири мають право на безпечне та якісне надання послуг з перевезення. Однак, каже експерт, права мешканців Рясне-2 уже систематично порушуються.

 «Мені не відомі причини, чому Львівська міська рада не реагує на свідоме порушення законодавства перевізником, але ми закликаємо чиновників Львівської мерії невідкладно вжити належних заходів для забезпечення якісного перевезення пасажирів на маршруті №11», - наголосила Ірина Супрун.

 Громадська організація «Львівтрансзахист» бере під контроль цю ситуацію і спільно із мешканцями Львова і надалі відстоюватиме право львів’ян на якісне перевезення міським транспортом.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оцініть першим
(0 оцінок)
Поки ще ніхто не оцінював
Ніхто ще не рекомендував
Авторизуйтесь ,
щоб оцінити і порекомендувати

Коментарі