Автобус, трамвай, тролейбус і навантажувач. Львів не тільки культурний і туристичний.

Автобус, трамвай, тролейбус і навантажувач. Львів не тільки культурний і туристичний.

Кожного року межі міста переформовуються та змінюються, якщо не юридично то фактично. Будівництво нових мікрорайонів, та розбудова тих що існують, вимагає від керівництва міста вирішення різного роду завдань в тому числі і вище вказаних.

Донедавна фраза Львівський автобус у багатьох викликала посмішку, а у декого сумні спогади про долю Львівського автобусного заводу. Але час диктує свої умови, все змінюється. Тепер на підприємстві ПАТ "Концерн-Електрон" випускаються комфортні міські автобуси. Хоча це вже не автобус ЛАЗ, але автобус випущений у Львові. Згодом був налагоджений випуск тролейбусів. Випуск трамваїв був лише питанням часу та бажанням що здійснилося. Нові еко-тенденції експлуатації автотранспорту в містах підштовхнули до випуску міських еко-автобусів з електричним рушієм.

Окрім транспортного питання також потрібно вирішувати інші, включаючи організацію логістики та постачання різних товарів зі складів зберігання (продовольчі склади і медичні, склади споживчих товарів і будівельних матеріалів та інших) до магазинів де їх реалізовують. Це включає в себе розвантаження, перевантаження товару. У таких випадках без складської техніки не обійтись. До складської техніки відносяться всі технічні засоби для роботи з вантажем. Серед таких засобів дуже популярні гідравлічні візки або рокли, ручні та електричні штабелери, навантажувачі та багато інших.

Львівський автобусний завод, Львівський завод Автонавантажувач, Електрон так само як і багато інших — підприємства що залишилися записаними в історії Львова індустріального. Але це ніяким чином не впливає на те, що львів'яни виготовляють зараз.

Міські автобуси, трамваї, тролейбуси автотранспортного концерну Електрон, а тепер і новий навантажувач MF 30 вантажопідйомністю 3-и тони, який випускається на підприємстві Мікро-Ф, можуть бути прикладами, які всупереч багатьом труднощам притаманним сучасному українському машинобудівництві, здобувають нашу незалежність.

Хтось може сказати, що це не виробництво, а всього лиш збирання з готових комплектуючих. Це буде правда, але лише на половину. Робочі місця по виготовленню корпусу транспортних засобів, рами вантажопідйомника і рами навантажувача, які створені при цьому — це праця конструкторів і працівників, які живуть та працюють у Львові. Було вибрано найкращі запчастини для навантажувача та комплектуючі, використано передовий досвід машинобудування і втілено це в життя.

Продаючи для прикладу навантажувачі виробників  інших країн, ми стимулюємо до зростання зовсім не свою економіку. На підприємстві Мікро-Ф вже давно випускають навантажувачі середньо- та велико-тонажного типу. Одним з перших це був навантажувач МФ 70н зовсім нового типу конструкції, яка відрізнялася від класичного Львівського навантажувача, дизайн і характеристики останнього мало змінювалися з моменту набуття Україною незалежності. Це не найкращим чином вплинуло на початкову “репутацію” цього навантажувача. Також є навантажувачі МФ 120 та МФ 160 вантажопідйомністю 12 та 16 тон відповідно. Рішення про випуск трьох тонного навантажувача MF 30 було не з легких для керівництва компанії, адже в умовах жорсткої конкуренції підприємство йшло на великі ризики і прогнозовані збитки тільки для того, щоб налагодити випуск цієї машини.

Зараз навантажувач може конкурувати не лише з однокласниками китайського виробництва, але і поступово займає місце серед кращих. Використані комплектуючі високої якості (міст навантажувача та автоматична коробка від корейської компанії TNA, двигун на вибір дизельний Yanmar або бензиновий Nissan обидва японського виробництва) гарантують очікувану якість та надійність. Окрім цього був використаний власний досвід підприємства при розробці керованого мосту навантажувача, який здобуто цим підприємством впродовж робіт з ремонту навантажувачів різних брендів та років випуску.

Єдине чого очікують виробники автобусів, трамваїв, тролейбусів і навантажувачів — це бажання керівництва держави надавати певні пільги виробникам в Україні, щоб в умовах конкуренції ціни на цю продукцію були дуже привабливі для потенційних покупців. А от тоді Львів окрім культурного та туристичного статусу, набуде ще одного — промислового.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оцініть першим
(0 оцінок)
Поки ще ніхто не оцінював
Ніхто ще не рекомендував
Авторизуйтесь ,
щоб оцінити і порекомендувати
Коментарі