Бритіш Американ Тобакко запускає продукт нового покоління в Україні

Бритіш Американ Тобакко запускає продукт нового покоління в Україні, Моисеевец Мария Васильевна

Бритіш Американ Тобакко розпочинає продаж в Україні glo™ – пристрою для нагрівання тютюну. glo™ – це революційний прорив у споживанні тютюну із потенційно зменшеним ризиком. На відміну від сигарет, тютюнові стіки Kent Neostiks ™, що призначені для використання виключно з glo™, нагріваються (без горіння) при 240±5 °С. Аерозоль, утворений при нагріванні, має натуральний смак тютюну, але містить приблизно на 90-95% менше токсичних речовин, ніж дим сигарети. glo™ також генерує менше запаху і не продукує попелу, порівняно з курінням.

glo™ та Kent Neostiks™ будуть доступні у фірмових магазинах у Києві та Львові, торговельних центрах у Дніпрі, Харкові, Одесі та Запоріжжі, а також у найбільших роздрібних мережах в цих містах. Також споживач матиме можливість замовити продукт онлайн за адресою myglo.com.ua або замовити безкоштовний 7-денний тест продукту для ознайомлення.

Бритіш Американ Тобакко запускає продукт нового покоління в Україні, фото-1

Продукт розроблено у Великій Британії за участю більш ніж 100 експертів з усього світу: науковців, інженерів, дизайнерів, тютюнових експертів та токсикологів. Ключова перевага та особливість glo™ – це простота та зручність у використанні: один пристрій, одна кнопка, один акумулятор, якого вистачає на 30 сесій використання.

«У БAT ми прагнемо задовольняти уподобання споживачів, пропонуючи цілу низку продуктів відповідно до їхніх потреб. Це включає і надання можливості користуватися продуктом з потенційно меншим ризиком. Ми також хочемо, щоб наші продукти нового покоління були зручні для користувача. Тому ми обрали найбільш просту, але інтуїтивно зрозумілу технологію, яка дозволяє легко активувати пристрій одним натисканням кнопки. Це також дозволяє користуватися пристроєм впродовж 30 сесій при безперервному використанні на один заряд, до того ж, потрібно лише кілька секунд, щоб очистити пристрій. Я впевнений, що glo матиме величезний успіх серед дорослих курців в Україні.» – зазначив Саймон Уелфорд, генеральний директор Бритіш Американ Тобакко Україна.

За останні шість років Бритіш Американ Тобакко інвестувала понад 2,5 мільярда доларів США у дослідження та розробку альтернатив для куріння з потенційно зниженим ризиком. Понад 1500 науковців, інженерів та експертів з тютюну з усього світу працюють у дослідницьких центрах компанії та зосереджені на тому, щоб дорослі курці мали можливість обирати з-поміж цілої низки інноваційних продуктів. При цьому значна частка науково-дослідницьких ресурсів спрямована на розробку альтернатив для куріння з потенційно зниженим ризиком.

«Концептуально glo розроблявся як продукт із потенційно зниженим ризиком, у якому тютюн нагрівається, а не горить. Відтак значно знижується кількість токсинів, а споживач отримує бажаний смак та задоволення від користування. Ми розробляли електронний пристрій glo і тютюнові неостікі протягом чотирьох років, щоби бути впевненими, що вони можуть працювати разом як єдина цілісна система.» – сказав доктор Крістофер Проктор, Головний науковий директор Групи Бритіш Американ Тобакко.

Бритіш Американ Тобакко запускає продукт нового покоління в Україні, фото-2 Бритіш Американ Тобакко запускає продукт нового покоління в Україні, фото-3 Бритіш Американ Тобакко запускає продукт нового покоління в Україні, фото-4 Бритіш Американ Тобакко запускає продукт нового покоління в Україні, фото-5

Група БAT розпочала впроваджувати інноваційні продукти нового покоління (продукти для паріння та продукти нагрівання тютюну) на 19 ринках світу, включаючи США, Велику Британію, Південну Корею, Румунію, Францію, Італію, Японію та Україну.

«Україна є 10-м ринком у світі, де ми запускаємо glo. На сьогодні, продукт має великий потенціал для розвитку альтернативної категорії тютюну. Відзначаючи перші 25 років нашої діяльності в Україні, ми спостерігаємо чудові можливості у цій країні. Ми один ізнайбільших британський інвесторів в Україну. Наразі ми інвестували 520 мільйонів доларів США. Ми є платником податків №1 серед приватних компаній з 2017 року, що є суттєвим внеском до розвитку української економіки в цілому.» – додав Саймон Уелфорд.

Kent Neostiks ™ представлені п'ятьма різними смаками: «Rich Tobacco», «Bright Tobacco», «Citric Mix», «Dark Fresh» та «Fresh Mix».

Бритіш Американ Тобакко запускає продукт нового покоління в Україні, фото-6 Бритіш Американ Тобакко запускає продукт нового покоління в Україні, фото-7 Бритіш Американ Тобакко запускає продукт нового покоління в Україні, фото-8 Бритіш Американ Тобакко запускає продукт нового покоління в Україні, фото-9
glo прорив у споживанні тютюну
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оцініть першим
(0 оцінок)
Поки ще ніхто не оцінював
Ніхто ще не рекомендував
Авторизуйтесь ,
щоб оцінити і порекомендувати

Коментарі