Самовисуванці - це як «підробка» під брендом опозиції, - політолог

Однією із маніпулятивних технологій на цьогорічних парламентських виборах стане використання бренду опозиційного кандидата. Про це на засіданні прес-клубу на тему «Підсумки реєстрації в ЦВК кандидатів-мажоритарників на Львівщині. Початок маніпулятивних технологій» заявили більшість з експертів.

За словами доцента Львівського університету, кандидата політичних наук Юрія Шведи, самовисуванці, які приміряють на себе бренд опозиції, – це одна із маніпулятивних технологій, спрямованих фактично на оман виборців.

«Щодо самовисуванців, то в умовах політичної поляризації їхня ідеологічна незалежність – утопія. Свою приналежність до одного чи іншого табору – вони уже повинні засвідчити як кандидати в народні депутати. І потрапивши до парламенту, вони не зможуть бути нейтральними. Так чи інакше вони мусять примкнути до того чи іншого табору»,  сказав політолог.

За його словами, таку позірну опозиційність самовисуванців можна порівняти із недобросовісною конкуренцією на ринку: «Продавцям під виглядом розкрученого та авторитетного товарного знаку пропонується підробка, яка і за суттю, і за змістом є лише підробкою. Тому завдання виборця навчитися відрізняти справжній «товар» від «підробки».  

Тієї ж думки дотримується очільник львівського осередку КВУ  Оксана Дащаківська. За її словами, практично всі кандидати у народні депутати, окрім висуванців офіційної влади, маніпулюватимуть на темі своєї опозиційності.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оцініть першим
(0 оцінок)
Поки ще ніхто не оцінював
Ніхто ще не рекомендував
Авторизуйтесь ,
щоб оцінити і порекомендувати
Коментарі