
20:05, 20 серпня 2012 р.
Самовисуванці - це як «підробка» під брендом опозиції, - політолог
Однією із маніпулятивних технологій на цьогорічних парламентських виборах стане використання бренду опозиційного кандидата. Про це на засіданні прес-клубу на тему «Підсумки реєстрації в ЦВК кандидатів-мажоритарників на Львівщині. Початок маніпулятивних технологій» заявили більшість з експертів.
За словами доцента Львівського університету, кандидата політичних наук Юрія Шведи, самовисуванці, які приміряють на себе бренд опозиції, – це одна із маніпулятивних технологій, спрямованих фактично на оман виборців.
«Щодо самовисуванців, то в умовах політичної поляризації їхня ідеологічна незалежність – утопія. Свою приналежність до одного чи іншого табору – вони уже повинні засвідчити як кандидати в народні депутати. І потрапивши до парламенту, вони не зможуть бути нейтральними. Так чи інакше вони мусять примкнути до того чи іншого табору», – сказав політолог.
За його словами, таку позірну опозиційність самовисуванців можна порівняти із недобросовісною конкуренцією на ринку: «Продавцям під виглядом розкрученого та авторитетного товарного знаку пропонується підробка, яка і за суттю, і за змістом є лише підробкою. Тому завдання виборця навчитися відрізняти справжній «товар» від «підробки».
Тієї ж думки дотримується очільник львівського осередку КВУ Оксана Дащаківська. За її словами, практично всі кандидати у народні депутати, окрім висуванців офіційної влади, маніпулюватимуть на темі своєї опозиційності.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
ТОП новини
Оголошення
20:28, 16 грудня
20:28, 16 грудня
20:28, 16 грудня
18:44, 12 грудня
20:28, 16 грудня
