Рекламні війни на політичному полі брані: реп проти шансону, влада проти безвладдя, офф-лайн проти Інтернету

Схоже, друзі, всім нам буде дуже весело в найближчі 3 місяці. Передвиборна кампанія, що стартувала 1 серпня, обіцяє бути по-справжньому комічною. Всі ми матимемо шанс спостерігати за тим, як проходять вибори в умовах тоталітарної держави, яка приміряла  себе лицемірну маску демократії.

Сьогодні в Україні десятки газет, Інтернет-видань заявляють про перешкоджання їх діяльності. Інтернет-сайтам загрожують блокуванням серверів за розміщення будь-якої інформації, яка може хоча б наштовхнути на думку про корупцію в діючих органах влади. Газети закривають, телепровайдерів змушують блокувати роботу єдиного опозиційного телеканалу в Україні - каналу TVi.

Інформаційний простір заполонила реклама Партії регіонів, КПУ та Наталії Королевської. Опозиції на телеекрани зась.  Що їй залишається? А залишається їй освоювати нові майданчики для політичних баталій. Білборди! Саме сюди, з телеекранів, перемістилися справжні політичні битви.

Треба сказати, що політтехнологи, які звикли до дещо інших умов «роботи», не встигають адекватно реагувати на випади опозиції. Вони просто не знають, хто і коли завдасть наступний удар. Тим більше, що, здається, в Україні за допомогою рекламних стендів почалася справжня народна війна, партизанщина. Ініціаторами вивішування скандальних звинувачень і насмішок над партією влади нерідко стає не опозиція, а пересічні громадяни. Воювати з ними дуже важко. Прорахувати їх дії - неможливо. Тому відповідати на випади доводиться швидко, так би мовити, на швидку руку. А як ви розумієте, коли справа робиться тяп-ляп, виходить не агітація, а парад коміксів.

До прикладу, в Краснопіллі ПР вивісила білборд, на якому Віктор Янукович обіцяє вирішити проблеми «мешканців» міського кладовища. 

 А в Маріуполі Донецької області наочно показали, як подолали розруху і досягли стабільності. Білборд Партії регіонів встановили біля дороги уздовж пустиря, на якому багато років руйнується так і не добудований будинок ветеранів. На тлі руїн запевнення регіоналів в тому, що стабільність таки наступила,  "читаються" як знущання: так виглядає "стабільність", коли "розруха подолана". До речі, після публікації в ЗМІ білборд тут же переклеїли.

Рекламні війни на політичному полі брані: реп проти шансону, влада проти безвладдя, офф-лайн проти Інтернету, фото-1

 Партія регіонів всюди. У Криму за неї агітують поет Пушкін, граф Воронцов та російська співачка Пугачова. Спочатку кримчан закликали пам'ятати минуле (минуле Криму - це, звичайно ж, Пушкін і Воронцов; просити кримчан пам'ятати про депортацію  кримських татар якось не комільфо), потім - цінувати справжнє (це, як ви розумієте, Пугачова). Тепер вимагають голосувати за майбутнє. Ну хто ж відмовиться від майбутнього. Воно або є, або тебе нема. Правда, не багато хто думає, що його  майбутнє - це зрошення.

 

 10 симФ

Радують і мажоритарники. На Луганщині кандидат Струк, який називає себе самовисуванцем, не на жарт вжився в образ господаря, і інакше себе сприймати вже не може. Господаря люблять його слуги, про що красномовно свідчить білборд кандидата.

8 луганск
8 луганск

 

У Запоріжжі кандидати-мажоритарники взагалі ставлять громадян у безвихідь, задаючи ідіотські питання: «Інший Кальцев? Це хто? » А ми звідки знаємо - так і хочеться відповісти нерозумним креативникам. До слова, в прес-службах офіційно поява білбордів ніяк не коментують. А неофіційно в Запоріжжі подейкують, що таким чином співробітники виборчого штабу кандидата в депутати по округу № 75 Сергія Кальцева хочуть відокремити його від брата Володимира, який має у Запоріжжі сумнівну репутацію.

Рекламні війни на політичному полі брані: реп проти шансону, влада проти безвладдя, офф-лайн проти Інтернету, фото-3

 

У Київській області кандидат у нардепи показав, який шлях проходить депутат, рухаючись від мавпи до людини.

Рекламні війни на політичному полі брані: реп проти шансону, влада проти безвладдя, офф-лайн проти Інтернету, фото-4

 Чим же на всі ці політичні комікси відповідає опозиція? А вона підходить до справи творчо, з певною часткою іронії і тонкого, майже англійського гумору.

Наприклад, у відповідь на стратегію «Все, що зроблено доброго, зроблено руками регіоналів», опозиція розробила свою відповідну стратегію: «Ви не можете навіть чхнути без особистого внеску ПР».

Наочний приклад такої милої тактики деякий час спостерігали відвідувачі громадської вбиральні в Харкові.

Рекламні війни на політичному полі брані: реп проти шансону, влада проти безвладдя, офф-лайн проти Інтернету, фото-5

 До відома, людина, що стала жертвою антиреклами,  кандидат у нардепи Ірина Горн, починала свій бізнес з мережі пралень. Спочатку вона просто прала, потім вирішила спробувати свої сили в політиці - в невдалих проектах «Озиме покоління» і «Віче», ну а потім, слідом за Богословською, вирішила більше не ризикувати і ставити на безпрограшний варіант - ПР. Можливо, така непослідовність і не сподобалася харків'янам, негативно відреагувало на активну соціальну роботу кандидата.

 У Миколаєві теж пожартували - розмістили білборд, «наша відповідь Чемберлену» на ухвалення ВР закону про державну мовну політику.

«Ми українці, і говоримо рідною мовою - російською», - віщає стенд, підкреслюючи абсурдність ситуації, яка склалася в Україні після прийняття скандального мовного закону.

Рекламні війни на політичному полі брані: реп проти шансону, влада проти безвладдя, офф-лайн проти Інтернету, фото-6

 Але в біло-блакитному братерство, мабуть, іронію не люблять, і білборд був безжально заляпаний фарбою.

Хоча фарба - це ще квіточки в порівнянні з тією реакцією, яка настигла авторів борда, що  розірвав Інтернет. Мова йде про знамениту бабусю і кота з Дніпродзержинська.

Рекламні війни на політичному полі брані: реп проти шансону, влада проти безвладдя, офф-лайн проти Інтернету, фото-7

 
Те, що бабуся виявилася громадянкою Росії, - це нічого. Авторів зображення зрозуміти можна - в умовах тоталітарної держави підставляти під удар вітчизняних бабусь не по-джентльменські. Досить того, що через злощасного білборда в реанімації опинилася власниця конструкції, а автор шедевра оголошений у розшук.

Як повідомляє "Дніпродзержинськ online", жінці особисто телефонував губернатор Дніпропетровщини Вілкул. Після чого їй довелося викликати «швидку».

До вечора того ж дня верхня частина плаката з бабусею - де йдеться про Регіони - вже була заклеєна і обірвана, зазначають місцеві ЗМІ.

А незабаром став відомий замовник політичної реклами. Ним виявився місцевий громадський діяч та опозиційний голова Єлизаветівської сільської ради (Петриківського району Дніпропетровської області) Максим Голосной. В інтерв'ю виданню Gazeta.ua він сказав: "Мені неформально передали, що" Регіони "на мене образилися, сказали, що це реально" не за поняттями ", і за це треба відповісти".

Чи доведеться насправді відповідати голосно, швидше за все, залежить від результатів виборів. А ось Інтернет-спільнота з відповіддю не забарилася. Вона відреагувала бурхливим сплеском творчості на тему бабусі і кота.

Рекламні війни на політичному полі брані: реп проти шансону, влада проти безвладдя, офф-лайн проти Інтернету, фото-8

 23

 24

 
Взагалі, треба сказати, що сьогодні Інтернет-творчість - це як анекдоти в епоху сталінського тоталітаризму. За них саджали, але навіть це не могло зупинити народження нових і нових анекдотів. Те ж відбувається і з віртуальним народною творчістю. Фейкі  і комікси на політичну тему сьогодні заполонили Інтернет.

Рекламні війни на політичному полі брані: реп проти шансону, влада проти безвладдя, офф-лайн проти Інтернету, фото-9

 13

 19

        

А на віртуального рота не приставиш ворота, це вже точно. На щастя, поки за це не садять, але повірте, до пори до часу - поки авторство не навчилися точно визначати. А якщо навчаться ... Тут вже, всім доведеться співати шансон разом з Луценком і Тимошенко.

До слова, про шансоні. Не відомо, який піарник так удружив регіоналам, але більш ведмежої послуги надати партії було важко. В Інтернеті поширили пісню-агітацію, що вихваляє Партію регіонів. Все б нічого, та написана вона в стилі шансон, який інакше, як музикою зони, в культурному суспільстві не сприймається.

На біло-блакитний шансон опозиція відповіла молодіжним репом. Пісню намагалися записати в Донецьку. Щоправда, зробити це так і не вдалося - не знайшлося реперів, що зважилися начитати такий текст. Так що можемо вам запропонувати ознайомитися лише з уривком відбулася пісні.

Уривок:
2

 

Одним словом, нинішня політична кампанія - це битва не тільки політтехнологів. Вона перетворюється на справжню битву культур. Вірніше, культури і безкультур'я. І слава Богу, що у нас з вами ще вистачає Інтернет-свободи і почуття гумору над усім цим посміятися.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оцініть першим
(0 оцінок)
Поки ще ніхто не оцінював
Ніхто ще не рекомендував
Авторизуйтесь ,
щоб оцінити і порекомендувати
Коментарі