У Львові за рекламу-обман оштрафували «Єврошоп»

Львівське обласне відділення Комітету оштрафувало власника ТМ «Єврошоп» на  8 тис. грн.  за недобросовісну конкуренцію у вигляді поширення інформації, що вводить в оману.

Про це інформує прес-служба АМКУ.

Як встановило Відділення, підприємець поширював неточну інформацію щодо проведення акції. Зокрема Ліцензіар опосередковано поширював невизначеному колу осіб в радіо-рекламній акції «Єврошоп, 100% знижка» неточні відомості.

Однак, у ході дослідження виявлено, що використана підприємцем інформація: Тільки в мережі магазинів «Єврошоп» неймовірна знижка – всі сто відсотків! є неточною та може ввести споживачів в оману, оскільки насправді розмір знижки коливався від 10% до 100%. 

В процесі розгляду справи Підприємець визнав порушення та зобов’язався в подальшому не порушувати законодавство України про захист від недобросовісної конкуренції.

«Реклама не повинна підривати довіру суспільства до реклами, а повинна відповідати принципам добросовісної конкуренції», - зазначив з цього приводу Голова Львівського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України Андрій Басараба.

 

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оцініть першим
(0 оцінок)
Поки ще ніхто не оцінював
Ніхто ще не рекомендував
Авторизуйтесь ,
щоб оцінити і порекомендувати
Коментарі