Маршрутчики автобусу №3а не можуть заспокоїтися, що їх заробіток забирає конкурент

Приміський маршрут №371 досі без дозволів курсує Львовом. Як зазначає міський перевізник – АТП №1 – цей маршрут повністю дублює міський маршрут №3а, відповідно, постає питання про доцільність функціонування міського маршруту та розвиток транспортної мережі відповідно до умов договору.

Про це 032.ua повідомили в прес-службі Львівської міськради.

«Однією з головних вимог, що зафіксовані в договорах між транспортним оператором та управлінням транспорту і зв’язку Львівської міської ради, є заміна рухомого складу на транспортні засоби аналогічного класу, але з низьким рівнем підлоги великої пасажиромісткості, не менше, ніж 20% на рік.

Зрозуміло, що дублювання приміськими маршрутами міських – це великі фінансові втрати для підприємства. А ці кошти могли б бути використані на купівлю великих низькопідлогових автобусів, які, в першу чергу, хочемо спрямувати на радіальні маршрути.

Зараз на радіальних маршрутах курсує більше 40 низькопідлогових великогабаритних автобусів, а на інших маршрутах, які обслуговує АТП №1, - 30. Ми б хотіли їх кількість збільшити в 1,5-2 рази. Адже це, безперечно, хороший комфорт, зручність для мешканців. На жаль, якщо на маршруті №3а курсує 14 великих автобусів, які у більшості випадків не заповнені навіть на половину, бо більшість пасажиропотоку забирає приміський маршрут, то про яке оновлення рухомого складу може йти мова? Як і інші перевізники, ми проти курсування містом приміських маршрутів, бо це заважає, в першу чергу, розвитку та оновленню транспортного парку міста Львова», - розповідає заступник директора ЛКП АТП-1 Олег Батючок.

Зараз у Львові 25% автобусів – це автобуси з низьким рівнем підлоги великої пасажиромісткості.

Нагадаємо, як повідомили в управлінні транспорту та зв’язку ЛМР, 26 червня у Львові зафіксовано приміський маршрут №371 зі сполученням Солонка – вул. Золота. Ні міська рада, ні обласна ДАІ погодження на роботу цього маршруту не давали. Як інформують в управлінні транспорту та зв’язку ЛМР, керівництво Львівської обласної державної адміністрації обіцяло врегулювати ситуацію, однак, маршрут продовжує працювати.

Загалом територією міста Львова курсує більше 20 приміських автобусних маршрутів, схеми руху яких не були погоджені у міському управлінні транспорту. Протяжність цих маршрутів територією міста у більшості випадків становить понад 50%. Відтак, у перевізників міста постає питання про доцільність функціонування міських маршрутів, які дублюються приміськими.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оцініть першим
(0 оцінок)
Поки ще ніхто не оцінював
Ніхто ще не рекомендував
Авторизуйтесь ,
щоб оцінити і порекомендувати
Коментарі