Реклама
13:30, 27 березня 2016 р.
Колекції бренду NAT Atelier, Cher Nika by Cherkas, Сержа Смоліна та бренду IDoL на Lviv Fashion Week
Реклама
У Львові триває LVIV FASHION WEEK AW 2016. Детальніше про колекції бренду NAT Atelier, Cher Nika by Cherkas, Сержа Смоліна та бренду IDoL читайте далі:
Колекція бренду NAT Atelier
Друга колекція бренду NAT Atelier продовжує тему графіки та мінімалізму. У ній йдуть роздуми над складовими силуету: лініями, кольором та текстурою тканини, їх умінням нести певні дані, говорити.
Форми змінюють своє значення через поєднання у несподіваний спосіб, видаючи вже іншу інформацію. Поєднавши класичну костюмну тканину або пальтову вовну з бавовною в стилі «спецодягу», отримуєш вже нове значення. Зникає серйозність і відчуття індустріалізації, натомість з’являється певна лірика, жартівливість. Простота форми зумовлює функціональність і практичність, мінімалістичні деталі розширюють поле для комбінування з іншими речами. Також в колекції присутній певний оверсайз, що залишає відчуття комфорту.
Взуття надано партнером – брендом Kasandra.
ENIGMATIC
Колекція F/W'16-17 бренду Cher Nika by Cherkas називається ENIGMATIC. Цього разу Сергій Черкас, креативний директор бренду Cher Nika by Cherkas, відійшов від легкості і чуттєвості Провансу і заглибився у вишуканість та загадковість французького стилю в цілому. Надихнувшись сучасним мистецтвом і повсякденним стилем парижанок, Сергій відтворив елегантний образ сильної та незалежної дівчини.
У колекції переважає костюмна тканина в поєднанні з натуральним хутром, джинсою та оксамитом, переважно бордових, бежевих і синіх відтінків. З'єднання різних структур тканин і типів фасонів надають легкої недбалості образу, в той час як опрацювання кожної деталі підкреслює тонкість і витонченість французького стилю, особливо в столиці моди.
Cher Nika by Cherkas привносить витончений мінімалізм з ноткою загадковості в сезон осінь-зима 2016/17.
Про бренд:
Cher Nika by Cherkas – перша лінія Cher Nika Boutique, котра заснована креативним директором Сергієм Черкасом. Бренд відтворює образ сильної і незалежної дівчини, а також доповнює його розкішшю та грацією. Учасник Lviv Fashion Week (Україна) та Fashionable East (Польща).
www.cher-nika.com
Нова чоловіча колекція autumn - winter 16/17 від Сержа Смоліна та бренду IDoL.
Натхненням для Сержа Смоліна стала структура меду, його корисні властивості, багатогранність кольору і численні складові хімічних елементів, такі як:
Цинк, Магній, Калій, Залізо, Фосфор, Кальцій, Натрій ...
Розібравши ці елементи за колірним асоціативним спектром, утворилася колірна гама колекції HONEY
Золото, срібло, яскравий кобальт, білий, сірий, графітовий, чорний, темно-синій, червоний - кожний колір відповідає певному хімічному елементу, що входить до складу меду.
У колекції переважають натуральні матеріали: вовна і бавовна, екологічні хутро і шкіра, трикотаж і глянцеві фактури.
Асортимент цікавий і не простий, як здається на перший погляд. Двосторонні пальто без рукавів, куртка-шуба, піджаки, піджаки-шалі, бушлати, реглани, чорні класичні штани, виконані з трикотажу, шорти-спідниці, глянцеві кушаки і вишиті сорочки. Верхній одяг вишитий бджолами і прикрашений сотами. Все це, за задумом дизайнера, ідеально поєднується з інноваційною 530 моделлю від New Balance.
Яскравим акцентом колекції є ексклюзивні прикраси від Регіни Вербицької. Брошки, виконані вручну з кристалів і самоцвітів, елегантно завершують милий і провокаційний образ хлопців IDoL.
Авторська музика - Kharaktic
Ідея і постановка - Serge Payet
HONEY - це тепла, солодка, смачна, мила, неординарна, але при цьому дуже глибока і філософська колекція зими наступного року від Сержа Смоліна та бренду IDoL.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Курси валют
Валюта
Купівля
Продаж
USD
40,00
40,15
EUR
43,02
43,12
PLN
9,89
9,92
Останні новини
20:00
Вчора
18:24
Вчора
17:35
Вчора
Оголошення
08:44, Вчора
14:27, 16 лютого
17:51, 17 квітня
10:17, Вчора
17:51, 17 квітня
live comments feed...
Коментарі