• Головна
  • Колекції бренду NAT Atelier, Cher Nika by Cherkas, Сержа Смоліна та бренду IDoL на Lviv Fashion Week
Реклама
13:30, 27 березня 2016 р.

Колекції бренду NAT Atelier, Cher Nika by Cherkas, Сержа Смоліна та бренду IDoL на Lviv Fashion Week

Реклама

У Львові триває LVIV FASHION WEEK AW 2016.  Детальніше про колекції бренду NAT Atelier, Cher Nika by Cherkas, Сержа Смоліна та бренду IDoL читайте далі:

 Колекція бренду NAT Atelier

Друга колекція бренду NAT Atelier продовжує тему графіки та мінімалізму. У ній йдуть роздуми над складовими силуету: лініями, кольором та текстурою тканини, їх умінням нести певні дані, говорити.

Форми змінюють своє значення через поєднання у несподіваний спосіб, видаючи вже іншу інформацію. Поєднавши класичну костюмну тканину або пальтову вовну з бавовною в стилі «спецодягу», отримуєш вже нове значення. Зникає серйозність і відчуття індустріалізації, натомість з’являється певна лірика, жартівливість. Простота форми зумовлює функціональність і практичність, мінімалістичні деталі розширюють поле для комбінування з іншими речами. Також в колекції присутній певний оверсайз, що залишає відчуття комфорту.

Взуття надано партнером – брендом Kasandra.

ENIGMATIC

Колекція F/W'16-17 бренду Cher Nika by Cherkas називається ENIGMATIC. Цього разу Сергій Черкас, креативний директор бренду Cher Nika by Cherkas, відійшов від легкості і чуттєвості Провансу і заглибився у вишуканість та загадковість французького стилю в цілому. Надихнувшись сучасним мистецтвом і повсякденним стилем парижанок, Сергій відтворив елегантний образ сильної та незалежної дівчини.

У колекції переважає костюмна тканина в поєднанні з натуральним хутром, джинсою та оксамитом, переважно бордових, бежевих і синіх відтінків. З'єднання різних структур тканин і типів фасонів надають легкої недбалості образу, в той час як опрацювання кожної деталі підкреслює тонкість і витонченість французького стилю, особливо в столиці моди.

Cher Nika by Cherkas привносить витончений мінімалізм з ноткою загадковості в сезон осінь-зима 2016/17.

Про бренд:

Cher Nika by Cherkas – перша лінія Cher Nika Boutique, котра заснована креативним директором Сергієм Черкасом. Бренд відтворює образ сильної і незалежної дівчини, а також доповнює його розкішшю та грацією. Учасник Lviv Fashion Week (Україна) та Fashionable East (Польща). 

www.cher-nika.com

Нова чоловіча колекція autumn - winter 16/17 від Сержа Смоліна та бренду IDoL.

Натхненням для Сержа Смоліна стала структура меду, його корисні властивості, багатогранність кольору і численні складові хімічних елементів, такі як:

Цинк, Магній, Калій, Залізо, Фосфор, Кальцій, Натрій ...

Розібравши ці елементи за колірним асоціативним спектром, утворилася колірна гама колекції HONEY

Золото, срібло, яскравий кобальт, білий, сірий, графітовий, чорний, темно-синій, червоний - кожний колір відповідає певному хімічному елементу, що входить до складу меду.

У колекції переважають натуральні матеріали: вовна і бавовна, екологічні хутро і шкіра, трикотаж і глянцеві фактури.

Асортимент цікавий і не простий, як здається на перший погляд. Двосторонні пальто без рукавів, куртка-шуба, піджаки, піджаки-шалі, бушлати, реглани, чорні класичні штани, виконані з трикотажу, шорти-спідниці, глянцеві кушаки і вишиті сорочки. Верхній одяг вишитий бджолами і прикрашений сотами. Все це, за задумом дизайнера, ідеально поєднується з інноваційною 530 моделлю від New Balance.

Яскравим акцентом колекції є ексклюзивні прикраси від Регіни Вербицької. Брошки, виконані вручну з кристалів і самоцвітів, елегантно завершують милий і провокаційний образ хлопців IDoL.

Авторська музика - Kharaktic

Ідея і постановка - Serge Payet

HONEY - це тепла, солодка, смачна, мила, неординарна, але при цьому дуже глибока і філософська колекція зими наступного року від Сержа Смоліна та бренду IDoL.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити

Коментарі

Оголошення
live comments feed...