"За що ми платимо 4 гривні?": львів'яни продовжують скаржитись на якість перевезень (ФОТО)

Порожня пляшка з-під горілки, роздерті сидіння та брудні вікна – з таким зіткнулися пасажири маршрутки №15. Кілька людей висловили своє обурення, мовляв, якість перевезення змінюється лише у гіршу сторону. 

Про це з місця події повідомляє кореспондент 032.ua.

Львів'янка пані Соломія не стримала емоцій, коли побачила на підлозі маршрутки порожню пляшку з-під горілки. Жінка спробувала поставити її вертикально, аби вона не кутулялася по салоні. Далі пасажирка звернула увагу на роздерті сидіння, які не мали поручнів.

"За що ми платимо 4 гривні? У таких маршрутках небезпечно їздити. Ціни на проїзд підвищили, а якість перевезення не покращили", – додала обурено пані Соломія.

Пасажири звернули увагу і на неохайний стан маршрутки. Увесь салон був брудним. Особливо вражали "чистотою" вікна.

"Аж гидко доторкатися до чогось. Невже так важко помити салон? Просто немає слів", – говорили пасажири.

Нагадаємо,  що з 15 травня 2015 р. вартість проїзду у маршрутках Львова зросла до 4 гривень.

Фото:

"За що ми платимо 4 гривні?": львів'яни продовжують скаржитись на якість перевезень (ФОТО), фото-1
"За що ми платимо 4 гривні?": львів'яни продовжують скаржитись на якість перевезень (ФОТО), фото-2 "За що ми платимо 4 гривні?": львів'яни продовжують скаржитись на якість перевезень (ФОТО), фото-3 "За що ми платимо 4 гривні?": львів'яни продовжують скаржитись на якість перевезень (ФОТО), фото-4 "За що ми платимо 4 гривні?": львів'яни продовжують скаржитись на якість перевезень (ФОТО), фото-5
Львів
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оцініть першим
(0 оцінок)
Поки ще ніхто не оцінював
Ніхто ще не рекомендував
Авторизуйтесь ,
щоб оцінити і порекомендувати

Коментарі