6 кроків, як створити ОСББ у Львові на 032.ua - у Львові

Помічник

6 кроків, як створити ОСББ у Львові
Будинок і побут
1

Об’єднання співвласників багатоквартирного будинку (ОСББ) - це чудова нагода взяти у свої руки управління благоустроєм свого помешкання та території навколо.

Кореспондент сайту 032.ua підготував для своїх читачів перелік дій, які необхідно вчинити, щоб створити своє ОСББ.

2
Створити ініціативну групу

Насамперед, повідомте про свої наміри сусідам і запропонуйте приєднатися до створення ОСББ, у якому має бути не менше 3 власників нерухомості у конкретному будинку.

Далі потрібно створити протокол про створення ініціативної групи, сформувати список співвласників багатоквартирного будинку із вказанням площі їхніх помешкань. Таку інформацію можна отримати у відповідь на заявку, у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно.

3
Скликати установчі збори

Упродовж наступних 14 днів ініціативна група скликає збори серед співвласників будинку, де повідомляється про створення ОСББ. Повідомлення про установчі збори надається кожному сусідові під розписку чи рекомендованим листом, де вказано організатора, місце, час проведення та порядок денний зборів.

Наступний крок - це проведення установчих зборів, де насамперед, шляхом голосування з присутніх слід обрати голову, секретаря та лічильну комісію. На порядок денний ставляться питання створення ОСББ, його назви, адреси, статуту, керівництва (треба обрати голову, членів правління та ревізора), а також - уповноваженого представника для державної реєстрації Об’єднання.

4
Провести голосування

Досить складним моментом є голосування. Тут є нюанс щодо розподілу вагомості голосів. Так, якщо одна особа є власником квартир, загальна площа яких має більше 50% від загальної площі будинку, то при голосуванні кожен співвласник має 1 голос.

У іншому випадку, голоси рахуються пропорційно до площі нерухомості, якою володіє людина, за формулою: площа квартири поділена на загальну площу приміщень будинку, помножена на 100%.

(100 кв.м/5000 кв.м)х100% = 2%, де 100 кв.м - це власність окремої людини, а 5 тис.кв.м - це загальна площа будинку. Відтак, конкретна особа матиме 2% голосів на зборах.

Якщо ж під час голосування не набрано достатньої кількості голосів для прийняття рішення, слід провести письмове опитування.

5
Письмове опитування

Упродовж 15 днів таке опитування проводять представники ініціативної групи особисто. При опитуванні, слід зазначити дату проведення, ПІБ співвласника, документ, що підтверджує право власності на квартиру, загальну площу помешкання, відповідь людини на питання про створення ОСББ (так, ні, утримався), особистий підпис опитаної людини.

Читайте також: Оплата комунальних послуг: львів’янам на замітку, як розрахуватись онлайн

Результати опитування фіксуються в протоколі. Кожна відповідь записується на окремий листок, які потім нумеруються, прошиваються та додаються до протоколу.

Рішення про створення ОСББ вважається прийнятим, якщо більше половини опитаних проголосували “за”. При цьому, можуть враховуватися як голоси, підтверджені на зборах, так і результати письмового опитування.

Під кінцевим рішенням також мають підписатися всі, хто голосував, із вказанням власної відповіді - “за” або “проти”.

6
Реєстрація ОСББ

Щоб офіційно зареєструвати своє Об’єднання, уповноважена особа має подати державному реєстратору такі документи: заповнену реєстраційну картку на проведення держреєстрації юридичної особи, оригінал рішення засновників про створення ОСББ (протокол установчих зборів), два примірники Статуту Об’днання, паспорт уповноваженої особи, що подає документи на реєстрацію.

Термін реєстрації повинен тривати не більше 3 днів з моменту надходження документів.

Після реєстрації треба також виготовити відповідну печатку для ОСББ та відкрити рахунок у банку.

Для відкриття банківського рахунку, потрібно подати: заяву про відкриття поточного рахунку, копію зареєстрованого установчого документа (статуту), картку зі зразками підписів і відбитком печатки. Деякі банки також можуть вимагати додатковий перелік документів, про який можна дізнатися безпосередньо у фінансовій установі.

7
Внесення даних до Реєстру

На завершення, потрібно внести дані до Реєстру неприбуткових установ та організацій. Для цього у представництво Державної фіскальної служби, що розташована поблизу ОСББ, слід подати такі документи: Реєстраційну заяву за формою 1-РН, копії установчих документів.

При внесенні даних до Реєстру, організації має бути присвоєна ознака неприбутковості для ОСББ, за кодом (0015) - житлово-будівельні кооперативи та об’єднання співвласників багатоквартирних будинків.

Вітаємо! На цьому створення вашого ОСББ завершене!

Повне або часткове копіювання матеріалу забороняється і вважається порушенням авторських прав

Коментарі

Коментарі призначені для обговорення, вияснення цікавих питань. Адміністрація сайту попереджає, що коментарі з використанням ненормативної лексики, пропагандою насилля та образою честі та гідності будуть видалятися.

Рубрики
Показати