Рекламна стаття
Рекламна стаття (контент-маркетинг) - це текст, який закликає формувати певний інтерес до продукту або послуги.
Важливо, що матеріал не обов'язково повинен вихваляти товар та закликати до покупки. Головна мета рекламного тексту - саме формування певного інтересу. І якщо інтерес у користувача є, він сам прийме рішення про покупку.
Як працює контент-маркетинг
1. Cтимулювання продажів



2. Збільшення популярності ресурсу


Вартість послуг
Вартість вказана за розміщення на одному сайті. Ви можете розмістити рекламні статті на декількох сайтах.
Вартість розміщення політичної реклами - за запитом. Вартість вказана за розміщення на одному сайті. Ви можете розмістити рекламні статті на декількох сайтах нашої мережі.
Розробка матеріалу:
1. Редакційний спецпроект. Виїзд і розробка матеріалу, огляд виробництва, фото. Вартість 1800 грн. Приклад тут, тут і тут.
2. Інтерв'ю. Розробка питань, виїзд, спілкування і розшифровка. Вартість 2500 грн. Приклад за посиланням.
3. Новина про відкриття вашого закладу з виїздом журналіста. До 3500 символів, від 5 до 10 фото, 1-2 коментаря. Вартість 1250 грн. Приклад тут і тут.
4. Новина без виїзду. Клієнт дає ввідні дані, журналіст обробляє і робить новину, в разі питань дзвонить клієнтові. Вартість 1000 грн. Приклад за посиланням.
5. Тест або огляд. Розробка ідеї під клієнта, створення тесту і опису до нього в розмірі до 1000 символів. Вартість 1800 грн. Приклад за посиланням.
Всі ціни вказані без урахування ПДВ.