“Особистий кабінет мешканця” створений силами волонтерського ресурсу IT-компаній”, - Тимофій Александронець

За проект “Особистий кабінет мешканця” у місці не заплатили ні копійки. Адже для впровадження цієї важливої справи долучились IT-компанії.

Про це у коментарі 032.ua повідомив заступник директора департаменту розвитку, начальник управління міжвідомчої координації Львівської міської ради Тимофій Александронець.

Розуміючи, що зараз держава не має великих коштів для впровадження таких проектів, програмісти працювали над розробкою порталу у свій вільний час

“Складно оцінити вартість, адже насправді для міста — це не коштувало грошей у видатковій частині. Тобто було задіяно лише людські ресурси та команду управління ІТ, яка цим займалася. Але, сама розробка, і розташування в центрі обробки даних, відбувалась за сприяння ІТ-компаній, які виділили волонтерський ресурс. Розуміючи, що зараз держава не має великих коштів для впровадження таких проектів, програмісти працювали над розробкою порталу у свій вільний час", — розповів Тимофій Александронець.

Нагадаємо, сьогодні, 15 червня, у Львівській міські раді презентували онлайн портал “Особистий кабінет мешканця”. Відтепер Львів'яни зможуть замовляти довідки та різноманітні адміністративні послуги через Інтернет.

Львів новини 032 електронні_послуги
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оцініть першим
(0 оцінок)
Поки ще ніхто не оцінював
Ніхто ще не рекомендував
Авторизуйтесь ,
щоб оцінити і порекомендувати

Коментарі