Як у Львові борються з боржниками, що не платять за теплі батареї у своїх квартирах?

Боржників ділять на три категорії. Відповідно до категорії, тепловики застосовують індивідуальний підхід до кожного боржника.

Перша категорія. Це мешканці, які не мають змоги платити за теплопостачання і їм, відповідно, призначено субсидію.

Друга. Львів'яни, які не маю субсидії, однак, з об’єктивних причин, в них виник борг.

Третя. Мешканці, які мають можливість платити за теплопостачання, однак цього не роблять.

Втім, підкреслюють, що готові йти на діалог.

Якщо споживач, отримавши попередження про борг, звернеться до нас і пояснить причину боргу, і якщо він дійсно не мав змоги оплатити, ми не будемо звертатися в суд

«Розуміємо, що є різні причини виникнення заборгованості. Тому відкриті до діалогу з мешканцями. Якщо споживач, отримавши попередження про борг, звернеться до нас і пояснить причину боргу, і якщо він дійсно не мав змоги оплатити, ми не будемо звертатися в суд, а розтерміновуватимемо борг», - розповіла Галина Пакулець, начальник служби обліку і збуту теплової енергії ЛМКП «Львівтеплоенерго».

Якщо ваш борг складає більше 2 тисяч гривень, тоді ви потрапляєте у  «зону ризику».

«Найперше, при роботі з такими боржниками, ми надсилатимемо попередження про заборгованість з проханням оплатити борг впродовж 10 днів. Якщо не буде жодної реакції на наше попередження - далі надсилаємо лист-претензію. У цьому листі буде повторна вимога оплатити борг, також буде вказано, що даного боржника буде подано в суд і нараховано штрафні санкцію в розмірі 3%», – розповів Олег Іващук. 

Актуальність
(0 оцінок)
Автор
(0 оцінок)
Якість матеріалу
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Актуальність
0/12
Автор
0/12
Якість матеріалу
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку