Ми, львівські перевізники, протестуємо на робочих місцях

Поки на Сході триває справжня війна, у Львові міський та приватний перевізник “воює” за право перевозити пасажирів. Дійшло до того, що водії оголосили протест на своїх робочих місцях, а у місті почали ширитись чутки про підвищення цін на проїзд.

У понеділок, 26 січня, перевізники розмістили у своїх автобусах банери із надписом: “Ми, львівські перевізники, протестуємо на робочих місцях. Вимагаємо від Андрія Садового припинити знищення транспортних підприємств”.

Ми, львівські перевізники, протестуємо на робочих місцях (фото) - фото 1

Перевізники переконані - міськрада свідомо та цілеспрямовано хоче змусити приватних перевізників піти з ринку, аби перевезеннями пасажирів займалися виключно АТП-1 та АТП-14630.

Конфлікт із перевізником “Успіх-БМ” та міськрадою розпочався вже давно.

17 грудня, працівники "Успіх-БМ" отримали лист від Департаменту житлового господарства міськради, в якому йшлося про розірвання угоди з їхнім роботодавцем.

Наступного дня, працівники підприємства вийшли на протест і пригнали до приміщення міськради майже десять автобусів. Слюсарі та водії, принесли із собою також плакати із надписом: “ Садовий прибирає до своїх рук маршрутки”.

Ми, львівські перевізники, протестуємо на робочих місцях (фото) - фото 2 Ми, львівські перевізники, протестуємо на робочих місцях (фото) - фото 2

У повітрі витала напруга. Тоді за кілька годин було створено комісію, яка начебто “розрулила” ситуацію.

Відповідно до рішення міськради було домовлено, що “Успіх-БМ” віддає маршрут 47а і скорочує свій договір на один рік, щоб у всіх 5 перевізників Львова одночасно завершився договір. Також було прописано, що відбудуться певні зміни до договору і буде прописано штрафні санкції, замість розривання договору за три порушення.

Також під час наради мовилося, що перевізники щоквартально звітуватимуть перед профільною комісією ради і погоджують на відкритий конкурс на маршрут №47а.

І все було б чудово, якби 31 грудня 2014 року міськрада не уклала договір із АТП 14630 на обслуговування 53 маршруту, яке уже обслуговує «Успіх-БМ».

У понеділок, 26 січня, компанія-перевізник «Успіх-БМ» окрім протесту на робочих місцях, оприлюднила заяву про те, що суд визнав такі дії департаменту транспорту ЛМР протиправними.

Сподіваємося, це перше, але не останнє справедливе рішення суду

Таким чином, судова інстанція довела, що міськрада проігнорувала судову заборону розривати договори на перевезення пасажирів з ТОВ «Успіх БМ», порушивши закон та уклавши протиправний договір з «АТП-14630».

«Сподіваємося, це перше, але не останнє справедливе рішення суду, яке змусить Садового та його департамент транспорту припинити знищувати маршрути приватних перевізників, забираючи у сотні людей право на роботу», - каже директор компанії «Успіх БМ» Юрій Мельник в оприлюдненій заяві.

Водночас, як зазначила начальник юридичного управління ЛМР Гелена Пайонкевич, міськрада не робить жодних рейдерських захоплень і всі подібні заяви є безпідставними.

наші дії на той момент відповідали чинному законодавству, - зазначила Гелена Пайонкевич.

«ТзОВ «Успіх БМ» розповсюдило заяву, де звинувачує міську раду, її  виконавчі органи, в, м’яко кажучи, рейдерських захопленнях. Як посадова особа органів місцевого самоврядування заявляю, що більшість фактів, викладених у цьому повідомленні, не відповідають дійсності. І ми маємо відповідні докази. В першу чергу, ми говоримо про той пункт, що 31 грудня, попри усі заборони судів, міський голова підписав угоду з АТП-14630. Станом на 31 грудня жодної судової заборони не було, про це відомо юристам ТзОВ «Успіх БМ» і, відповідно, наші дії на той момент відповідали чинному законодавству, - зазначила Гелена Пайонкевич.

А тим часом у Львові знову почали ширити чутки про підняття цін на проїзд. Перевізник “Фіакр-Львів” та “Успіх-БМ” у салонах своїх автобусів відразу почав інформувати пасажирів про те, що такі заяви не відповідають дійсності. І називає людей, які розповсюджують їх — агентами Кремля.

“Усі — хто поширює брехню про зростання вартості проїзду у наших маршрутках — провокатори та агенти Кремля”, - йдеться в оголошенні.

Ми, львівські перевізники, протестуємо на робочих місцях (фото) - фото 3

Водночас, львів'янам щодня нагадують про те, що між перевізники та мерією триває конфлікт. І у ньому застосовують різноманітні технології.

Коментар до теми

Активіст громадського руху "За якісний транспорт" Святослав Товстига розповів у коментарі 032.ua про те, чому між перевізниками виник конфлікт та чому підняли питання про підвищення ціни на проїзд. 

“За цим конфліктом, ми, як активісти громадського руху слідкували із самого початку. Конфлікт розпочався ще на початках, коли був конкурс.

На цей конкурс маршрутну мережу 2012 року було розподілено п'ятьма пакетами, але коли оголосили конкурс зменшили до чотирьох. “Успіх-БМ”, мав перемогти в пакеті, адже саме у них було найбільша кількість низькопідлогових автобусів, звісно після ЛК АТП -1. Втім конкурсний комітет чомусь вибрав ТзОВ «Міра і К» в якому майже всі автобуси є приватними.

Тоді замовник прописав в їхньому договорі (ТзОВ «Міра і К» ) пункт, що даний перевізник має до 31 .03.2012 закупити 5 автобусів (так звані інвестиційні зобов'язання), якщо він їх не виконає, то замовник 01.04.2012 розірве з ним угоду. Нами було подано запит в управління, чому не розірвана угода. Нас пояснили, що у зв'язку із складною фінансовою ситуацією перевізник ще не закупив транспортні засоби.

На фото: лист відповідь

Тоді у нас склалося враження, що цей лист готував сам перевізник. Після того, як ТзОВ «Успіх-БМ» програв у конкурсі, йому запропонували нові маршрути по тимчасовому договору - 47а,48, 49 , 50 ,51.

Одночасно в АТП-1 відбувся конфлікт (між водія АТП і керівництвом ) через надприбутковий маршрут “1а”. Тому АТП-1 розірвало суборенду по обслуговуванню маршруту “1а” перевізником ПАТ АТП 14630 і на даному маршруті почали курсувати автобуси комунального перевізника. І через декілька днів був створений маршрут №54, який обслуговував ПАТ АТП “14630” на тимчасовому договору.

Потім відбувався конкурс на маршрути 47а,48 ,49 ,50,51 , 53 (екс 54). За нашою інформацією, між перевізниками є завжди домовленість про поділ маршрутів, але на даному конкурсі її не було. ПАТ “АТП 14630” подалось на маршрут №51, на якому їздив ТзОВ “Успіх- БМ. У відповідь “Успіх-БМ ” подався на маршрут № 53 , на якому їздило ПАТ “АТП 14630”. На даному конкурсі , переміг по всіх конкурсних пропозиція ТзОВ “Успіх- БМ.

З огляду на ситуацію, яка склалась на маршруті №47а, ми припускаємо, що перевізник їздив два роки на усних домовленостях по даному маршруті , бо замовних не хотів визначати переможця .

Що є зараз…

Ми, громадська організація “За якісний транспорт” як третя сторона були на депутатській робочій групі, де мали “розрулити” цю ситуацію. Але нічого не вийшло, бо усе закінчувалось такими словами представниками ЛМР: “треба порадитись, треба спитатись в …»

вони хочуть позбутись маршрутів на яких курсують машини «примари»,  але ми цього не дозволимо

Тарифи

До нас звернулись мешканці Львова із скаргою на обслуговування перевізників. Ми з'ясували, що один перевізник виконав рейсів згідно з даними GPS того дня менше 40 %.

Щодо даного випадку ми готуємо документи в суд , тому зараз і піднялось це питання. Як стало нам відомо зараз перевізники вимагають підвищення тарифу або розірвання із всіма договори. Щоб літом провести новий конкурс. Зараз є маршрути пакетами - прибуткові і не прибуткові, а влітку буде тільки по кожному маршруту конкурс . Тобто вони хочуть позбутись маршрутів на яких курсують машини «примари»,  але ми цього не дозволимо. Бо із недобросовісним перевізником потрібно розірвувати договір, а проїзд має коштувати 3 грн. і ні копійки більше .

Львів новини суботня розмова перевізники
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Актуальність
(0 оцінок)
Автор
(0 оцінок)
Якість матеріалу
(0 оцінок)
Я рекомендую
Ніхто ще не рекомендував

Коментарі

Коментарі призначені для обговорення, вияснення цікавих питань

Культура
У Львові до 22 вересня триває восьмий Європейський тиждень мобільності під гаслом "Комбінуй і вперед" - це ініціатива, що прийшла до нас із Європи, де впроваджують сталий "зелений" транспорт і пропонують людям альтернативні приватним автомобілям види транспорту. Як повідомили сайту 032.ua організатори події, цього року проведення ЄТМ особливо важливо, адже місто Львів прийняло План дій з розвитку транспорту в місті до 2020 року, а також розпочинає розробку...
Влада
19 вересня з робочим візитом до Львова приїжджав Президент України Петро Порошенко. Порошенко у Львові пробув кілька годин. 032 розповідає, де його можна було зустріти і з якою метою він приїжджав до нашого міста. Петро Порошенко приїхав до Львова урочисто відкривати 25 Book Forum. Він приїхав на урочисту церемонію відкриття Форуму, що розпочалася в обід в Оперному театрі, інша церемонія - розпочатися о 19:00. Спішившись приблизно на 50 хвилин Порошенко ви...
Суспільство
Європейський інвестиційний банк погодив львівському комунальному АТП №1 кредит у сумі 12 млн євро на нові автобуси. Про це йдеться на сайті підприємства, передає 032.ua. АТП отримало лист від Міністерства інфраструктури України з інформацією про те, що Європейський інвестиційний банк у межах реалізації проекту «Міський громадський транспорт України» схвалив фінансування низки підпроектів, серед яких 12 млн євро для АТП №1 на придбання автобусів. Читайте та...
Культура
Упродовж вересня - жовтня львів’ян запрошують на цикл безкоштовних лекцій про видатних містян - “Гордість міста” 2.0, започаткований ГО “КонтрФорс”. Попередня лекція стосувалася життя і діяльності однієї з перших жінок-неврологів, львів'янки Луції Фрей, а друга - присвячена видатному археологу та єгиптологу Казімєжу Міхаловському. Кореспондент сайту 032.ua побував на лекціях та занотував найосновніше. Хто такий Казімєж Міхаловський? (На фото: Казімєж Міхал...
Суспільство
Залізнична районна адміністрація провела тендер на виконання капітального ремонту доріг та тротуарів на вулиці Рудненській, 10-12. Про це стало відомо з сайту електронних закупівель Prozorro, пише 032.ua. Переможцем у тендері стала фірма ТзОВ «Трансбудторг», яка запропонувала відремонтувати частину вулиці за 1 277 716 гривень. За даними ЄДР, це підприємство у 2016 році заснували івано-франківець Винник Віталій та львів’янин Гук Андрій. ТзОВ «Трансбудторг»...
Культура
Сьогодні, 19-го вересня, в актовому залі Львівського університету ім. Франка Блаженніший Святослав презентував свою першу книгу «Діялог лікує рани». Про це повідомили у прес-службі ЛМР, передає 032.ua. Читайте також: На Львівщині заборонили публічне використання російськомовного культурного продукту «На жаль, сьогодні ми не вміємо діалогувати — живемо у світі монологів, не вміємо чути іншу людину, навіть коли вона думає по-іншому, ніж я. Я переконаний, що...
Аналітика
Всі ми любимо уявляти, яким же буде наше життя в майбутньому. І щоби подивитися на це майбутнє, зовсім не обов’язково вигадувати машину часу – достатньо просто включити свою фантазію. Тож журналіст сайту 032.uа теж вирішив пофантазувати та спробував уявити, яким буде Львів у 2028 році. Без сміття та зі сміттєпереробним заводом Сміттєве питання - більше не проблема для Львова та його мешканців. Адже відтепер у місті працює сучасний сміттєпереробний завод з...
Влада
У четвер, 20 вересня, депутати Львівської міськради розглянуть питання про затвердження ДПТ, згідно з яким на вулиці Вороного мають збудувати готель і відновити пасаж Міколяша. Проект ухвали про затвердження ДПТ території, обмеженої вул. М. Вороного, вул. С. Руданського, вул. Ф. Ліста, вул. М. Коперника, пл. А. Міцкевича, просп. Т. Шевченка” є у порядку денному завтрашнього пленарного засідання,повідомляє 032.ua. Нагадаємо, що депутати уже двічі переносили...
Партнерський матеріал
Один з найбільших інтернет-магазинів України Kasta розширює мережу центрів обслуговування клієнтів. На сьогодні в Україні функціонує понад 90 «живих» відділень, з яких 3 знаходяться у Львові. Ці точки Kasta допомагають розвивати сервіс онлайн-продажів, роблять його більш доступним і зрозумілим. На перший погляд шопінг в Інтернеті може здатися абсолютно невигідним. Багато хто боїться помилитися в підборі розміру одягу або взуття, неправильно зняти мірки. Де...