суботня розмова
14:56, 31 січня 2015 р.
Ми, львівські перевізники, протестуємо на робочих місцях
суботня розмова
Поки на Сході триває справжня війна, у Львові міський та приватний перевізник “воює” за право перевозити пасажирів. Дійшло до того, що водії оголосили протест на своїх робочих місцях, а у місті почали ширитись чутки про підвищення цін на проїзд.
У понеділок, 26 січня, перевізники розмістили у своїх автобусах банери із надписом: “Ми, львівські перевізники, протестуємо на робочих місцях. Вимагаємо від Андрія Садового припинити знищення транспортних підприємств”.
Ми, львівські перевізники, протестуємо на робочих місцях (фото) - фото 1
Перевізники переконані - міськрада свідомо та цілеспрямовано хоче змусити приватних перевізників піти з ринку, аби перевезеннями пасажирів займалися виключно АТП-1 та АТП-14630.
Конфлікт із перевізником “Успіх-БМ” та міськрадою розпочався вже давно.
17 грудня, працівники "Успіх-БМ" отримали лист від Департаменту житлового господарства міськради, в якому йшлося про розірвання угоди з їхнім роботодавцем.
Наступного дня, працівники підприємства вийшли на протест і пригнали до приміщення міськради майже десять автобусів. Слюсарі та водії, принесли із собою також плакати із надписом: “ Садовий прибирає до своїх рук маршрутки”.
У повітрі витала напруга. Тоді за кілька годин було створено комісію, яка начебто “розрулила” ситуацію.
Відповідно до рішення міськради було домовлено, що “Успіх-БМ” віддає маршрут 47а і скорочує свій договір на один рік, щоб у всіх 5 перевізників Львова одночасно завершився договір. Також було прописано, що відбудуться певні зміни до договору і буде прописано штрафні санкції, замість розривання договору за три порушення.
Також під час наради мовилося, що перевізники щоквартально звітуватимуть перед профільною комісією ради і погоджують на відкритий конкурс на маршрут №47а.
І все було б чудово, якби 31 грудня 2014 року міськрада не уклала договір із АТП 14630 на обслуговування 53 маршруту, яке уже обслуговує «Успіх-БМ».
У понеділок, 26 січня, компанія-перевізник «Успіх-БМ» окрім протесту на робочих місцях, оприлюднила заяву про те, що суд визнав такі дії департаменту транспорту ЛМР протиправними.
Сподіваємося, це перше, але не останнє справедливе рішення суду
Таким чином, судова інстанція довела, що міськрада проігнорувала судову заборону розривати договори на перевезення пасажирів з ТОВ «Успіх БМ», порушивши закон та уклавши протиправний договір з «АТП-14630».
«Сподіваємося, це перше, але не останнє справедливе рішення суду, яке змусить Садового та його департамент транспорту припинити знищувати маршрути приватних перевізників, забираючи у сотні людей право на роботу», - каже директор компанії «Успіх БМ» Юрій Мельник в оприлюдненій заяві.
Водночас, як зазначила начальник юридичного управління ЛМР Гелена Пайонкевич, міськрада не робить жодних рейдерських захоплень і всі подібні заяви є безпідставними.
наші дії на той момент відповідали чинному законодавству, - зазначила Гелена Пайонкевич.
«ТзОВ «Успіх БМ» розповсюдило заяву, де звинувачує міську раду, її виконавчі органи, в, м’яко кажучи, рейдерських захопленнях. Як посадова особа органів місцевого самоврядування заявляю, що більшість фактів, викладених у цьому повідомленні, не відповідають дійсності. І ми маємо відповідні докази. В першу чергу, ми говоримо про той пункт, що 31 грудня, попри усі заборони судів, міський голова підписав угоду з АТП-14630. Станом на 31 грудня жодної судової заборони не було, про це відомо юристам ТзОВ «Успіх БМ» і, відповідно, наші дії на той момент відповідали чинному законодавству, - зазначила Гелена Пайонкевич.
А тим часом у Львові знову почали ширити чутки про підняття цін на проїзд. Перевізник “Фіакр-Львів” та “Успіх-БМ” у салонах своїх автобусів відразу почав інформувати пасажирів про те, що такі заяви не відповідають дійсності. І називає людей, які розповсюджують їх — агентами Кремля.
“Усі — хто поширює брехню про зростання вартості проїзду у наших маршрутках — провокатори та агенти Кремля”, - йдеться в оголошенні.
Ми, львівські перевізники, протестуємо на робочих місцях (фото) - фото 3
Водночас, львів'янам щодня нагадують про те, що між перевізники та мерією триває конфлікт. І у ньому застосовують різноманітні технології.
Коментар до теми
Активіст громадського руху "За якісний транспорт" Святослав Товстига розповів у коментарі 032.ua про те, чому між перевізниками виник конфлікт та чому підняли питання про підвищення ціни на проїзд.
“За цим конфліктом, ми, як активісти громадського руху слідкували із самого початку. Конфлікт розпочався ще на початках, коли був конкурс.
На цей конкурс маршрутну мережу 2012 року було розподілено п'ятьма пакетами, але коли оголосили конкурс зменшили до чотирьох. “Успіх-БМ”, мав перемогти в пакеті, адже саме у них було найбільша кількість низькопідлогових автобусів, звісно після ЛК АТП -1. Втім конкурсний комітет чомусь вибрав ТзОВ «Міра і К» в якому майже всі автобуси є приватними.
Тоді замовник прописав в їхньому договорі (ТзОВ «Міра і К» ) пункт, що даний перевізник має до 31 .03.2012 закупити 5 автобусів (так звані інвестиційні зобов'язання), якщо він їх не виконає, то замовник 01.04.2012 розірве з ним угоду. Нами було подано запит в управління, чому не розірвана угода. Нас пояснили, що у зв'язку із складною фінансовою ситуацією перевізник ще не закупив транспортні засоби.
На фото: лист відповідь
Тоді у нас склалося враження, що цей лист готував сам перевізник. Після того, як ТзОВ «Успіх-БМ» програв у конкурсі, йому запропонували нові маршрути по тимчасовому договору - 47а,48, 49 , 50 ,51.
Одночасно в АТП-1 відбувся конфлікт (між водія АТП і керівництвом ) через надприбутковий маршрут “1а”. Тому АТП-1 розірвало суборенду по обслуговуванню маршруту “1а” перевізником ПАТ АТП 14630 і на даному маршруті почали курсувати автобуси комунального перевізника. І через декілька днів був створений маршрут №54, який обслуговував ПАТ АТП “14630” на тимчасовому договору.
Потім відбувався конкурс на маршрути 47а,48 ,49 ,50,51 , 53 (екс 54). За нашою інформацією, між перевізниками є завжди домовленість про поділ маршрутів, але на даному конкурсі її не було. ПАТ “АТП 14630” подалось на маршрут №51, на якому їздив ТзОВ “Успіх- БМ. У відповідь “Успіх-БМ ” подався на маршрут № 53 , на якому їздило ПАТ “АТП 14630”. На даному конкурсі , переміг по всіх конкурсних пропозиція ТзОВ “Успіх- БМ.
З огляду на ситуацію, яка склалась на маршруті №47а, ми припускаємо, що перевізник їздив два роки на усних домовленостях по даному маршруті , бо замовних не хотів визначати переможця .
Що є зараз…
Ми, громадська організація “За якісний транспорт” як третя сторона були на депутатській робочій групі, де мали “розрулити” цю ситуацію. Але нічого не вийшло, бо усе закінчувалось такими словами представниками ЛМР: “треба порадитись, треба спитатись в …»
вони хочуть позбутись маршрутів на яких курсують машини «примари», але ми цього не дозволимо
Тарифи
До нас звернулись мешканці Львова із скаргою на обслуговування перевізників. Ми з'ясували, що один перевізник виконав рейсів згідно з даними GPS того дня менше 40 %.
Щодо даного випадку ми готуємо документи в суд , тому зараз і піднялось це питання. Як стало нам відомо зараз перевізники вимагають підвищення тарифу або розірвання із всіма договори. Щоб літом провести новий конкурс. Зараз є маршрути пакетами - прибуткові і не прибуткові, а влітку буде тільки по кожному маршруту конкурс . Тобто вони хочуть позбутись маршрутів на яких курсують машини «примари», але ми цього не дозволимо. Бо із недобросовісним перевізником потрібно розірвувати договір, а проїзд має коштувати 3 грн. і ні копійки більше .
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Курси валют
Валюта
Купівля
Продаж
USD
41,44
41,49
EUR
45,43
45,48
PLN
10,57
10,60
Останні новини
ТОП новини
Оголошення
19:18, 21 жовтня
11:19, 23 жовтня
11:00, 31 жовтня
19:13, 21 жовтня
live comments feed...
Коментарі