Маркетинг - це спорт. І це не просто красива фраза. Бренди постійно борються за увагу, по суті, однієї і тієї ж цільової аудиторії. І ця боротьба присутня у всіх нішах. Всім відомі історії маркетингової боротьби таких брендів, як: Coca-Cola і Pepsi, Audi і BMW, Samsung і iPhone, Burger King і McDonalds, Microsoft і Apple і так можна продовжувати до нескінченності. Приклади боротьби за локальні ринки є і в нашій країні: Альфа Банк і Платинум Банк, протистояння Danone і President. Бренди та торгові марки постійно нарощують м'язову рекламну масу і готуються до змагань на медійних стадіонах нашої країни і світових чемпіонатах. Ну а ми, звичайно, будемо вболівати за наших!
У маркетингу - все як у спорті. Тому, для вже 7-й за рахунком спеціалізованої конференції з маркетингу - «MARKETING R_EVOLUTION», був обраний формат «Маркетинг Ліга» і девіз «Маркетинг - це спорт».