• Головна
  • Названо найбільш шанованих роботодавців України, - дослідження
13:48, 24 березня 2014 р.

Названо найбільш шанованих роботодавців України, - дослідження

Компанії IBM, Microsoft и JTI мають найвищу репутацію серед роботодавців України. Також до рейтингу потрапили медіа – Новий канал, 1+1, Інтер,  Телеканал ICTV.

Такі результати дослідження, яке вже четвертий рік поспіль реалізує провідна консалтингова компанія в сфері репутації Reputation Capital у партнерстві з Міжнародним кадровим порталом HeadHunter Україна (hh.ua).

Наприкінці 2013 року пошукачам порталу HeadHunter (потенційним співробітникам) було запропоновано оцінити 100 найбільших компаній-роботодавців в Україні. Респонденти спочатку зазначали ступінь свого знання певної компанії як роботодавця, а потім проводили її оцінку. Загалом було опитано 2106 респондентів.

У рамках дослідження вивчалися компанії з 12 галузей економіки країни: FMCG, телекомунікації, фармацевтика, фінанси, інформаційні технології, медіа, нафтогазова галузь, управляючі компанії, рітейл, промислові компанії, агросектор і страхування.

За результатами дослідження, до ТОП-20 роботодавців із найвищою репутацією в Україні увійшли такі компанії:

Компанія

WorkRep Pulse

1

IBM

80,71

2

Microsoft

79,63

3

JTI

77,47

4

Mars

74,73

5

Новий канал

74,29

6

Інтер

73,40

7

Nestle

73,27

8

Johnson & Johnson

72,97

9

Samsung

72,58

10

Procter & Gamble

72,15

11

Bayer

71,40

12

Shell

71,13

13

Рошен

71,00

14

Unilever Ukraine

70,91

15

Сістем Кепітал Менеджмент (СКМ)

70,24

16

PepsiCo (Pepsi Cola)

69,74

17

1+1

69,51

18

L'Oreal

68,71

19

Телеканал ICTV

66,88

20

Philip Morris Ukraine

66,04

У таблиці, наведеній вище, показник «WorkRep Pulse» — це числовий показник репутації роботодавця (оцінка пошукачів).

Генеральний директор Міжнародного кадрового порталу HeadHunter Україна Марина Маковій стверджує: репутація компанії на ринку праці дуже важлива для пошукачів. «Спеціаліст високого класу, людина, що дбає про свій професійний розвиток, буде вибирати роботодавця з солідним репутаційним капіталом. За даними наших останніх досліджень, нове покоління при виборі місця роботи приділяє питанню іміджу, репутації компанії значно більше уваги, ніж представники старшого покоління. У нас є всі підстави прогнозувати, що далі важливість цього фактора буде тільки зростати», — стверджує пані Маковій.

Як відзначив Олег Кершис, директор Reputation Capital Group: «Завдяки системному управлінню репутацією компанія закладає фундамент виникнення довіри до неї на ринку. Компаніям з високою репутацією не тільки легше збільшувати свої фінансові показники, але й простіше приваблювати кращі кадри. У момент кризи сильна репутація у поєднанні з грамотним менеджментом здатна виконати роль «подушки безпеки» і може врятувати компанію від краху. Сьогодні репутація компанії як роботодавця — це передусім очікування стабільності й надійності компанії».

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#HeadHunter
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити

Коментарі

Оголошення
live comments feed...