• Головна
  • Садовий завітав у гості до рідної alma mater і запевнив, що це не передвиборна агітація (ФОТО)
11:29, 14 листопада 2013 р.

Садовий завітав у гості до рідної alma mater і запевнив, що це не передвиборна агітація (ФОТО)

Днями міський голова Львова Андрій Садовий завітав у рідну Альма-матер — Національний університету “Львівська політехніка”, аби виступити тут із відкритою лекцією “Розвиток міста, у якому комфортно жити”

IMG_0770

 

Колективу студентів і викладачів гостя представив ректор університету професор Юрій Бобало. Він нагадав, що Андрій Садовий – випускник  Львівської політехніки і ніколи про це не забуває. Мерія допомагає  університетові вирішувати різноманітні проблеми життєдіяльності і розвитку навчального закладу. І в апараті міської ради працює чимало випускників-політехніків.

Андрій Садовий розповів, що з 2006 року, коли вперше був обраний міським головою Львова, він проробив понад 120 різних програм та концепцій розвитку міста. Це стало основою вироблення стратегії Львова. Пріорітетними для розвитку міста визначені дві галузі – туризм  і ІТ-технології. За цей час у сфері туризму створено 10 тисяч нових робочих місць. В ІТ-індустрії Львів посідає третє місце в Україні після Києва і Харкова.  У ній вже зараз задіяно 10 тисяч працівників. У наступному році їх вже буде 13 тисяч. Робота у цій галузі дає змогу молодим людям, зокрема,  випускникам Львівської політехніки отримувати на місяць від 10 тисяч гривень.

З розповіді Андрія Садового можна було зробити висновок, що на Львівський автобусний завод, який в руках російського інвестора, міська влада особливих надій не покладає. Натомість міський голова підкреслив, що перший зразок трамваю з низькою підлогою від концерну “Електрон” довів свою високу якість та ефективність. Місто і надалі їх купуватиме. Чимало замовлень на такі трамваї підприємство отримало з різних європейських країн.  Наші трамваї, не поступаючись якістю зразкам провідних фірм світу, є удвічі дешевшими.

IMG_0777

 ,

У перспективі концерн “Електрон” планує освоїти виробництво тролейбусів, автобусів, екологічно чистих еклектробусів, розширити спектр комунальної техніки. У практичну площину вступило створення потужного індустріального парку у промзоні масиву Рясне-2, де передбачається пільгове оподаткування інвесторів, інші преференції для тих, хто створюватиме нові робочі місця у виробничій сфері. Представники однєї з японських фірм, які нещодавно побували у Львові, мають намір створити у цьому парку 2,5 тисячі робочих місць.

Місто продовжує плідно співпрацювати з Європейським банком реконструкції і розвитку. Найближчий кредит від цього банку – 20  мільйонів євро на модернізацію теплопостачання у місті, а ще 10 мільйонів євро – це  грант, як подарунок Львову.

Дуже тішить львівського міського голову те обставина, що на кошти Європейського банку реконструкції і розвитку не може “накласти лапу” наше славнозвісне казначейство. Тому-то і ведуться у місті такі масштабні роботи з капітального ремонту доріг і оновлення підземних комунікацій.

IMG_0790

 

Одне із запитань, що прозвучало із залу, стосувалося завершення ремонтних робіт і відновлення трамвайного руху на вулицях Городоцькій і Стеапана Бандери. Андрій Садовий запевнив, що дорожне покриття буде повністю завершене до кінця  листопада. Але він не назвав точної дати відновлення трамвайного руху. Адже дорога ще має, як він висловився, «відстоятися».

IMG_0815

 

Чимало запитань стосувалися транспортної проблеми у місті. Міський голова бачить її вирішення комплексно. Це збільшення комунального парку автобусів великої місткості, наведення порядку з паркуванням машин. На вулиці Валовій, приміром, є платне паркування. Але воно не заповнена, бо водії шкодують чотири гривні і ставлять машини, де заманеться. Львів, інші міста України значно випереджають усі міста Європи за кількістю порушень  правил дорожного руху. Зараз розробляється концепція великого підземного паркінгу навпроти університету імені Івана Франка.    

IMG_0817

 

Нещодавно поблизу корпусів Львівської політехніки встановлені  міні-паркінги, і майже всі вони заповнені велосипедами студентів. Але один із студентів поскаржився міському голові, що від студентського містечка в районі  Вулецьких пагорбів до навчальних корпусів немає велодоріжок.  Мер сказав, що нині у Львові вже споруджено 50 кілометрів велодоріжок у різних мікрорайонах міста. Тепер завдання - з'єднати  їх між собою. До 2020 року їх загальну протяжність  планується довести до 270 кілометрів.

Під час лекції мера прозвучала пропозиція повернутися до ідеї спорудження у Львові метро. Проте Андрій Садовий вважає це утопією. Ніхто не виділить  місту кілька мільярдів доларів. Радикальним і реальним вирішенням транспортної проблеми може стати швидкісний трамвай. Є проект продовження трамвайної колії вулицею Стуса до Сихова, звідти – до  стадіону “Арена Львів” і до вулиці Княгині Ольги. Розпочати роботи планують вже  наступного року.

Керівники Львівської політехніки зверталися до міської влади з проханням передати на баланс університету сквер поблизу церкви Юра. Міський голова прямої відповіді не дав. Він сказав, що треба узгодити інтереси міста, уріверситету і керівництва УГКЦ. У цьому сквері наступного року, коли відзначатиметься 70-і роковини від дня смерті Андрея Шептицького, планується встановити пам'ятник митрополитові. Місце розташування парку ще дискутується.  Є пропозиція встановити монумент на території паркової зони за Митрополичими палатами.  Андрій Садовий відзначив ініціативу викладачів і студентів з кафедри містобудування Інституту архітектури Львівської політехніки, які вже розробили концепцію відкритої парковової зони за Митрополичими палатами храму святого Юра.

            Один з присутніх запитав у Андрія Садового, чи ця  лекція не є початком його виборчої кампанії на третій термін мера? І що ви можете пообіцяти Львівській політехніці?  Андрій Іванович відповів: “Я нікому нічого не обіцяю. А свою виборчу кампанію я розпочав наступного дня після обрання мене головою, щодня працюючи на благо рідного міста”.

 

 

 

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення