
12:08, 11 листопада 2013 р.
Для підприємців новинки у Податковому кодексі. Не пропустіть важливу інформацію, яка вступить в дію після нового року
Платники податків, які застосовують спрощену систему оподаткування, обліку та звітності, з 01.01.2014 року за власним бажанням можуть замовити в органі Міндоходів проведення електронної перевірки щодо правильності нарахування та сплати ним податків та обов’язкових платежів. Про це інформує головне управління Міндоходів у Львівській області.
Для цього платник повинен подати заяву до територіального органу Міндоходів, в якому він перебуває на обліку. Заява подається за 10 календарних днів до початку проведення перевірки.
Електронна перевірка може бути проведена за визначені в заяві податкові періоди, за які не проводились документальні планові або позапланові перевірки, але не менше одного базового податкового (звітного) періоду.
Для проведення електронної перевірки платник податків разом із Заявою повинен забезпечити подання до територіального органу Міндоходів в електронній формі документів, пов’язаних з обчисленням та сплатою податків і зборів, з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб та у встановленому форматі.
Результатом податкової перевірки є акт (довідка), який складається у двох примірниках і підписується уповноваженими від податкової служби особами, які проводили таку перевірку. Якщо ж платник податків не згоден з результатами перевірки, він має право направити свої зауваження разом з підписаним примірником акта або надати заперечення протягом 5 днів з моменту вручення акта перевірки.
З 1 січня 2015 року така послуга буде доступна для всіх представників малого та середнього бізнесу, що працюють на загальній системі оподаткування, а з 1 січня 2016 року – для всіх категорій платників податків.
Переваги електронної перевірки:
- дистанційне обслуговування платників податків;
- мінімізація впливу людського фактора;
- підвищення якості проведення перевірки;
- зменшення терміну проведення перевірки;
- впевненість у правильності та повноті оподаткування здійснених фінансово-господарських операцій;
- зниження адміністративного навантаження на платника.
Відповідні норми щодо впровадження електронних перевірок як сервісу для платників податків передбачено статтями 75, 85,86 Податкового кодексу України.
Форму заяви, порядок її подання та прийняття рішення про проведення електронної перевірки встановлено наказом Міндоходів України від 03.06.2013 р №143, який набере чинності з 01.01.2014 року.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
ТОП новини
Оголошення
10:20, 28 січня
10:20, 28 січня
11:17, 26 січня
11:57, 3 лютого
11:17, 26 січня
live comments feed...
Коментарі